دانلود ترجمه مقاله تاثیر تنش ژئوپلیتیک و عدم قطعیت سیاست اقتصادی بر توسعه پایدار
عنوان فارسی |
بازاریابی B2B برای ارزش افزایی صنعتی: تنش ژئوپلیتیک و عدم قطعیت سیاست اقتصادی چگونه بر توسعه پایدار تاثیر می گذارد؟ |
عنوان انگلیسی |
B2B marketing for industrial value addition: How do geopolitical tension and economic policy uncertainty affect sustainable development? |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی B2B؛ اختلالات B2B؛ ارزش افزوده صنعتی؛ تنش ژئوپلیتیکی؛ عدم قطعیت سیاست اقتصادی؛ کوانتایل ها از طریق گشتاورها؛ بازاریابی پایدار؛ توسعه پایدار |
درسهای مرتبط | بازاریابی صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2024 | تعداد رفرنس مقاله : 106 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مواد و روش ها 4. یافته های تجربی 5. بحث و بررسی 6. دلالت ها و نتیجه گیری
چکیده – عدم قطعیتهای ژئوپلیتیکی و اقتصادی با کاهش جریان اعتبارات (تخصیص و پرداخت)، به افزایش نوسانات و در نتیجه کاهش شدید فعالیتهای صنعتی و بازاریابی منجر می شود. با این حال، مطالعات اندکی در خصوص نحوه اختلال در بازاریابی B2B ناشی از تنشهای ژئوپلیتیکی و عدم قطعیت سیاستهای اقتصادی که مانع خلق ارزش صنعتی و توسعه پایدار میشوند، صورت گرفته است. پژوهش حاضر، تأثیر تنشهای ژئوپلیتیکی و عدم قطعیت سیاستهای اقتصادی بر توسعه پایدار را از طریق کانال بازاریابی B2B در مورد کشورهای گروه 20 (G20)، گروه 7 (G7) و کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی (BRICS) طی سالهای 1990–2019 مورد بررسی قرار می دهد. در این مطالعه به دلیل پتانسیل آن در برخورد با ناهمگنیهای خاص کشور و منطقه و روابط غیرخطی، از رویکرد "Quantiles via Moments" برای تحلیل دادههای سری زمانی پانل استفاده میکنیم. یافتههای بدست آمده حاکی از آن است که تنشهای ژئوپلیتیکی از تأثیر منفی یکنواختی بر ارزش افزوده صنعتی ناشی از بازاریابی B2B در کشورهای BRICS برخوردار بوده اند. در مقابل، چنین تنشهایی از تأثیر قابل ملاحظه ای بر ارزش افزوده صنعتی و توسعه پایدار در کشورهای G20 و G7 برخوردار نبوده اند. همچنین، ارزش افزوده صنعتی (خارجی و داخلی) که با بازاریابی B2B افزایش یافته است، از تأثیر مثبتی بر توسعه پایدار برخوردار است. به علاوه اینکه، تأثیر عدم قطعیت سیاستهای اقتصادی بر ارزش افزوده صنعتی و توسعه پایدار یکنواخت مثبت است. در مقابل، ارزش افزوده صنعتی ناشی از عدم قطعیت سیاست اقتصادی به طور پیوسته از تأثیر منفی بر توسعه پایدار برخوردار است. به طور خلاصه می توان اینگونه عنوان نمود که، نتایج تجربی پیامدهای اقتصادی قابل توجهی را نشان داده و بیان می دارد که شرکتهای B2B با چالشهای زیادی ناشی از نوسانات عدم قطعیتهای ژئوپلیتیکی و سیاستهای اقتصادی رو به رو هستند که به بروز اختلال در عملیات بازاریابی پایدار آنها منجر میشود.
Geopolitical and economic uncertainties lead to growing volatility by lowering credit flows (allocations and disbursements), resulting in a sharp plunge in industrial and marketing activities. Despite this, studies on how business to business (B2B) marketing disruptions caused by geopolitical tension and economic policy uncertainty impede industrial value creation and sustainable development, are scarce. We examine the influence of geopolitical tension and economic policy uncertainty on sustainable development through the channel of B2B marketing in the case of group of 20 (G20), group of 7 (G7) and Brazil, Russia, India, China, and South Africa (BRICS) nations over 1990–2019. We utilize the Quantiles via Moments approach to analyze panel time series data due to its potential to deal with country- and region-specific heterogeneity and non-linear relationships. Our findings disclose that geopolitical tensions have a monotonic negative effect on industrial value-added triggered by B2B marketing in the BRICS countries. Contrarily, such tensions have no significant influence on industrial value-added and sustainable development in the G20 and G7 nations. Besides, industrial value-addition (foreign and domestic) augmented by B2B marketing positively affects sustainable development. Also, the effect of economic policy uncertainty on industrial value-added and sustainable development is monotonically favorable. In contrast, economic policy uncertainty-augmented industrial value-added adversely affects sustainable development steadily. Briefly, the empirical outcomes unveil significant economic implications, delineating that B2B firms are confronted with many challenges resulting from the vagaries of geopolitical and economic policy uncertainty soliciting disruption in their sustainable marketing operations.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.