دانلود ترجمه مقاله توسعه فعالیت های بازاریابی در بازار خدمات ورزشی
عنوان فارسی |
توسعه فعالیت های بازاریابی در بازار خدمات ورزشی |
عنوان انگلیسی |
Development of Marketing Activities in the Market of Sports Services |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی؛ خدمات؛ صنعت ورزش؛ ویژگی ها؛ هواداران؛ قهرمان؛ صاحبان کسب و کار؛ حامی مالی؛ اقتصاد |
درسهای مرتبط | مدیریت ورزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ResearchGate |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 12 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نتایج مطالعه مسئله 3. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله در مورد مسائل توسعه فعالیت های بازاریابی در بازار خدمات ورزشی، با در نظر گرفتن ویژگی ها و جنبه های ورزش ها، بحث می کند و توصیه های مناسبی برای حل این مسائل، ارائه می کند. مقدمه: این مقاله در مورد مسائل توسعه فعالیت های بازاریابی در بازار خدمات ورزشی با در نظر گرفتن ویژگی ها و جنبه های ورزش ها، بحث می کند و توصیه های مناسبی جهت حل این مسائل ارائه می کند. بخش ورزش، پدیده ای پیچیده و گسترده و قسمتی از اقتصاد ملی است، که یک سیستم نهادی ویژه است که ویژگی بارز آن، فرآیند خاص فعالیت اجتماعی است. در کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه، این صنعت ورزش، یک فعالیت سودمند و پرمنفعت است که پوشش دهنده انواع ورزش ها و همچنین تولید کالاها و تجهیزات ورزشی است. هزاران سازمان و میلیون ها نفر در این بخش فعالیت می کنند که نه تنها شامل ورزشکاران بلکه شامل صاحبان کسب و کار، ارگان های دولتی، سازمان ها و انجمن های تخصصی، کارگران خدمات، رسانه ها، روزنامه نگاران ورزشی، سازمان های غیرانتفاعی، باشگاه های ورزشی و البته گزارشگران و هواداران می باشند.
This article discusses the problems of developing marketing activities in the sports services market, taking into account the specifics and aspects of sports, and suggests appropriate recommendations for overcoming them. INTRODUCTION: This article discusses the problems of the development of marketing activities in the sports services market, taking into account the specifics and aspects of sports and offers appropriate recommendations for overcoming them. The sports sector is a complex and diverse phenomenon, part of the national economy, a special institutional system characterized by a specific process of social activity. In both developed and developing countries, this sports industry is a lucrative activity covering various sports, as well as the production of goods and sports equipment. Thousands of organizations and millions of people take part in it, including not only athletes, but also businessmen, government agencies, specialized organizations and associations, service workers, the media, sports journalists, non-profit organizations, sports clubs and, of course, spectators and fans.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.