دانلود ترجمه مقاله نقش جهت گیری بین المللی تیم مدیریت ارشد در تصمیم گیری های استراتژیک
عنوان فارسی |
نقش جهت گیری بین المللی تیم مدیریت ارشد در تصمیم گیری های استراتژیک بین المللی: گزینش حالت ورود خارجی |
عنوان انگلیسی |
The role of top management team international orientation in international strategic decision-making: The choice of foreign entry mode |
کلمات کلیدی : |
  تیم مدیریت ارشد؛ تنوع ملیتی؛ تجربه بین المللی؛ حالت ورود خارجی؛ تصمیم گیری استراتژیک بین المللی؛ چندسطحی |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2011 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نظریه 3. فرضیات 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری
بحث و بررسی و نتیجه گیری: حالت ورود به بازار خارجی، یک تصمیم اساسی با توجه به گسترش بین المللی است. انتخاب بین ورود به یک بازار خارجی از طریق شرکت های سرمایه گذاری مشترک با کنترل دارایی ویژه در مقایسه با زمینه سبز (گرین فیلد) کنترل کامل یا سرمایه گذاری های خرید شرکت، تاثیرات قوی برای ریسک سرمایه گذاری، کنترل سازمانی و تعهد منابع دارد. در آخر اینکه، این تصمیم توسط تیمی از مدیران اجرایی در راس سازمان، گرفته می شود. تعجب برانگیز اینکه، هیچ مطالعه قبلی تلاش نکرده است تا تاثیر ترکیب TMT بر چنین تصمیمات ورود به بازار خارجی را درک کنند. انگیزه انجام این مطالعه، میل برای رفع این شکاف با بررسی این است که چگونه مشخصات مدیریتی TMT می توانند بر انتخاب نحوه ورود، تاثیر بگذارند. ما در ادبیات نحوه ورود به این روش مشارکت کردیم: بررسی همزمان نقش عوامل عقلانی و مشخصات TMT در رابطه با تصمیم گیری استراتژیک بین المللی. بخصوص اینکه، بر دو بعد مشخصات زمینه TMT که در فرآیند گسترش شرکت به سمت خارج کشور مهم دیده می شوند، تمرکز می کنیم. نتایج ما بیان می کنند که هم تجربه بین المللی و هم تنوع ملیتی در سطح تیم مدیریت ارشد، پیش بینی کننده های مهم تصمیم نحوه ورود به بازار خارجی می باشند، حتی بعد از کنترل کردن عوامل دیگر. درحالی که پژوهش های قبلی محرز کرده اند که تجربه بین المللی CEO بر انتخاب نحوه ورود به بازار بین المللی تاثیر دارد، اما ترکیب کل TMT در این تصمیم را مورد ملاحظه قرار می دهیم (هامبریک و میسون، 1984). یکی از مشارکت های ادبی مطالعه ما، محرز کردن اعتبار تنوع ملی به عنوان یک بعد تنوع TMT مهم اما کمتر مطالعه شده، می باشد. علیرغم روند رو به بالای استخدام افراد خارجی در رده های بالاتر شرکت های بزرگ و مزیت های پیش بینی شده در زمان افزایش جهانی سازی، اثرات تنوع ملی TMT بر تصمیم گیری استراتژی، به میزان زیادی، کمتر مورد پژوهش باقی مانده است. همانگونه که با مدل نظری و نتایج تجربی مشاهده می شود، تنوع ملیتی با دیگر صفات تنوع TMT، مانند تجربه بین المللی، تنوع کارکردی یا تحصیلی، متفاوت است و این نیاز به حمایت از ارزش افزوده حسابداری برای آن در مطالعات در مورد تنوع TMT دارد.
Discussion and conclusion: Foreign market entry mode is a critical decision with regards to international expansion. The choice between entering a foreign market via shared-control equity joint ventures versus full-control greenfield or acquisition investments has strong implications for risk of investment, organizational control, and commitment of resources. Ultimately, this decision is made by a team of executives at the apex of the organization. Surprisingly, no prior studies have attempted to understand the influence of TMT composition on such foreign market entry choice decisions. This study was motivated by the desire to address this gap by examining how the managerial characteristics of the TMT may influence the choice of entry mode. We contribute to the entry mode literature by simultaneously investigating the role of rational factors and TMT characteristics in relation to international strategic decision-making. In particular, we focus on two dimensions of TMT background characteristics that are deemed important in the process of firm expansion abroad. Our results suggest that both international experience and nationality diversity at the top management team level are relevant predictors of the foreign market entry mode decision, even after controlling for other factors. While prior research has established that CEO international experience influences the choice of international market entry modes, we consider the composition of the entire TMT in this decision (Hambrick & Mason, 1984). A main contribution of our study was to establish the validity of nationality diversity as an important yet understudied TMT diversity dimension. Despite the upward trend of hiring foreign nationals in the upper echelons of large corporations and the anticipated benefits in times of increasing globalization, the effects of TMT nationality diversity on strategic decision-making have remained largely unexplored. As evidenced by our theoretical model and empirical results, nationality diversity differs from other TMT diversity attributes, such as international experience, functional or educational diversity, lending support to the value added of accounting for it in studies of TMT diversity.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.