عنوان فارسی |
مطالعه ای بر ارتباط مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و خلاقیت سازمانی از دیدگاه مدیران اجرایی در استان اردبیل |
عنوان انگلیسی |
A study on the relationship between knowledge management and organizational learning and organizational creativity from the viewpoint of executive directors in Ardebil province |
رشته مرتبط |
  مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک؛ مدیریت دانش |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
سازمان ها با این چالش مواجه شده اند که باید نوآور، دارای واکنش سریع، و پیش گستر باشند تا به یک مزیت رقابتی دست یابند. محیط سازمانی، بیشتر از گذشته دچار تغییرات شده و سازمان ها را وادار کرده است تا در روش های کار خود، نوآوری داشته باشند و یادگیری بیشتری از خود نشان دهند، وگرنه با شکست مواجه می شوند. تاکید بر مشتری گرایی و تداوم بهبود یک زمینه اساسی سازمان مدرن می باشد. بنابراین، سازمان ها باید بر افزایش مداوم خدمات کیفی از طریق تمرکز بر توانایی سازمانی تکیه کنند تا راهکارهای نوین و بموقع را یاد گرفته و خلق کنند. علاوه بر آن، سازمان های دارای شایستگی نوین، توانایی تبدیل دانش و ایده های کارکنانشان به محصولات و خدمات متناسب سازی شده با نیازهای مشتریان و همچنین به نوآوری در تولید خلاقانه کالاها و خدمات، را دارند. نوآوری و نوآوری داشتن، به عوامل اساسی برای بقای سازمان ها تبدیل شده اند. چندین عامل پیش آیند، نقشی اساسی در ایجاد یک سازمان نوآور ایفا می کنند. به عقیده پژوهشگران، یادگیری سازمانی، یک الزام عمده برای ساختن یک سازمان نوآور است. علاوه بر آن، سازمان ها نمی توانند یک مزیت رقابتی و نوآوری را بدون یادگیری پیوسته و توسعه دانش جدید، حفظ کنند. دانش، مهمترین عامل تولید و یادگیری و مهمترین فرآیند در جهان امروزی، در نظر گرفته شده است. یادگیری و خلق دانش، نیروی هدایت کننده نوآوری ها می باشند که باعث بوجود آمدن مزیت رقابتی می شوند. برای ایجاد یک سازمان رقابتی، اجزای مدیریت دانش و یادگیری سازمانی باید کاملاً درک و بررسی شوند. سازمان ها می توانند از شایستگی های نوین خود برای متمایز سازی خود از شرکت های دیگر استفاده کنند تا مزیت رقابتی منحصربفرد حاصل نمایند.
دانش، منبع کلیدی در سازمان هاست که داشتن یک مزیت رقابتی پایدار در رقابت جهانی و محیط بیش از پیش پویا را تسهیل می بخشد. به عقیده محققین، دانش، مهم ترین منبع استراتژیک یک شرکت می باشند. دانش «معنی» حاصل شده توسط ذهن است- بدون معنا، دانش اطلاعات بی فایده، ایستا و غیرسازمان یافته است. دانش به صورت هرگونه اطلاعات مرتبط، قابل اجرا تعریف می شود و براساس تجربه یک فرد است. محققین، مدیریت دانش را به صورت شامل کردن خلق دانش و پس از آن تفسیر دانش، انتشار و استفاده از دانش و حفظ و پالایش دانش، تعریف می کنند. همچنین مدیریت دانش به این صورت نیز تعریف شده است: «هرگونه فرآیند یا شیوه ایجاد، کسب، استخراج، اشتراک گذاری و استفاده از دانش، در هر جایی که قرار داشته باشد، برای بهبود یادگیری و عملکرد در سازمان». به عقیده پژوهشگران علم مدیریت، مدیریت دانش، اکتساب و انتشار دانش است. مدیریت دانش شامل خلق، دسترسی به دانش، انتقال دانش و کاربرد دانش می باشد.
این پروپوزال نیز با تاکید بر مفاهیم تفسیر شده در بالا، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و به بررسی دقیق تر ارتباط مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و خلاقیت سازمانی پرداخته است. ساختارهای پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده اند و مطالعه آن می تواند بهترین روش برای یادگیری این ساختارها باشد. همچنین مطالعه این پروپوزال می تواند الهام بخش موضوعات پژوهشی جدید برای تحقیقات آینده باشد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.