عنوان فارسی |
مطالعه ای بر ارتباط چارچوب های مدیریت دانش (KM) و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) |
عنوان انگلیسی |
A Study of the Relationship between Knowledge Management (KM) Frameworks and Customer Relationship Management (CRM) Processes |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت دانش |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
امروزه، شرکت ها، مشتریان خود را به عنوان مهمترین دارایی خود قلمداد می کنند، بنابراین استراتژی های تجاری خود را از محصول محور بودن به مشتری محور بودن تغییر داده اند. با توجه به نتایج تحقیقات انجام شده در این زمینه، محققین بیشتر روی اکتساب و حفظ مشتریان خود تمرکز دارند تا سهم بازاری شان. در این راستا، بحث استراتژی های مشتری محوری پیش کشیده می شود و شرکت ها و سازمان ها روی اهمیت رویکردهای صحیح در ارتباط با مشتریان تاکید می کنند. سازمان ها، دانش مشتری را به عنوان یکی از اصلی ترین محرک های افزایش ارزش خود در نظر می گیرند و بنابراین، از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده می کنند تا درک عمیق تری از رویکردهای جمعی در خلق دانش به دست آورند. با ظهور اقتصاد دانش محور، آن دسته از سازمان هایی که قابلیت ها و ظرفیت های دانش خود را به خوبی تشخیص داده و بهبود بخشیده اند، موفقیت های بیشتری را کسب خواهند کرد. این دسته از سازمان ها را می توان در دسته سازمان های دانش بنیان قرار داد. این سازمان ها، بازارهای خود را نه تنها بر اساس محصولات و خدمات خود تقسیم بندی می کنند، بلکه دانش کسب شده از رفتار مشتریان را نیز در این طبقه بندی سهیم می نمایند.
این تحولات باعث می شود تا سازمان ها، اطلاعات بیشتری را از مشتریان خود جمع آوری نمایند، اطلاعاتی همچون داده های رفتاری، جمعیتی و تعاملی. در این راستا، نقش ابزارهای فناوری نیز قابل چشم پوشی نیست. در اقتصاد دانش محور، مفاهیمی چون اقتصاد تعاملی و ارتباطی، جایگزین مقیاس اقتصادی خواهد شد که می توان این مولفه ها را به عنوان محرک های اصلی در اقتصاد مشتری مدار تعریف کرد.
این پروپوزال نیز با مبنا قرار دادن بحث فوق به بررسی نقش چارچوب های مدیریت دانش در بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتریان پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای اصلی پروپوزال نویسی از جمله بیان مساله، ضرورت انجام مساله، روش تحقیق، ارائه مدل و جامعه آماری و … در این محصول رعایت شده اند. در نتیجه، مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی در راستای آشنایی دانشجویان با این ساختارها بوده و نهایتا بینش های جدیدی را برای انتخاب موضوعات مشابه، در اختیار آنها قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.