دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر شاخص های مدیریت دانش روی نوآوری محصولات

عنوان فارسی

مطالعه ای بر تاثیر شاخص های مدیریت دانش روی نوآوری محصولات (مطالعه موردی: شرکت های صنعتی استان گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Impact of Knowledge Management Indicators on Product Innovation (Case Study: Industrial Companies of Guilan Province)

رشته مرتبط

  مدیریت دانش

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

رقابت در بازار، اجتناب ناپذیر است، بخصوص در برآورده کردن تقاضاها با هزینه کمتر و کیفیت بهتر. در عرصه رقابت پذیری هایپر، شرکت ها این انگیزه را دارند که همیشه منحصربفردی محصولات را با ایجاد تعدادی نوآوری بوجود بیاورند. نوآوری همچنین افراد و مردم را به خلق روش های کارآمدتر و موثرتر برای کاهش هزینه ها جذب می کند. نوآوری، یک منبع مزیت رقابتی برای شرکت است. پژوهش ها سریعاً در نشان دادن مزیت های وابستگی داخلی بین مدیریت دانش، نوآوری و عملکرد شرکتی، رو به رشد هستند. گفته می شود که توانایی استفاده از دارایی های دانش به نحوه موثر یکی از ضمانت های کلیدی موفقیت شرکتی می باشد. عملکرد شرکت به استفاده از دارایی های مبتنی بر دانش، مدیریت نوآوری و اقدامات و شیوه های تجمیع بستگی خواهد داشت. این پروپوزال، رابطه بین قابلیت مدیریت دانش پوشش دهنده دانش در مورد قابلیت زیرساختار و قابلیت فرآیند دانش برای نوآوری محصول و تاثیرش بر عملکرد بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهد.

مطالعات نشان می دهند که همبستگی بالایی بین نوآوری محصول و نتایج تجاری، هم از نظر اصلاح در محصول یا محصول جدید با هدف استراتژیک جذب بازارهای جدید یا حفظ سهم بازار فعلی، وجود دارد. محققین بیان می کند که ویژگی اصلی نوآوری، توانایی کار با مشتریان از نظر پژوهش و توسعه شرکت برای دستیابی به نوآوری محصول است که از رقابت پذیری پشتیبانی می کند و باعث رشد بازار پایدار می شود. مرتبط با عملکرد بازاریابی، تعدادی از پژوهشگران نیز اشاره کرده اند که برای دستیابی به رقابت پذیری در بازار و همچنین حفظ رضایت بازار، یک شرکت باید قادر به افزایش نوآوری باشد. نوآوری از نظر توسعه محصول می تواند منحصربفرد بودن را ایجاد کند که این امر باعث متمایز شدن شرکت نسبت به رقیبانش می شود. هدف نوآوری محصول، توسعه از طریق فعالیت های پژوهش و توسعه و استفاده از فنآوری برای بهبود و خلق محصولات جدیدی است که محصولات را سریعتر و فراوانتر از رقیبان برای عملکرد بازاریابی عالی، به بازار می آورد.

این پروپوزال نیز به بررسی تاثیر شتخص های مدیریت دانش روی نوآوری محصولات پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. مدیریت دانش و تاثیر آن در حوزه های مختلف، یکی از موضوعات تحقیقاتی مورد توجه محققین بوده و مقالات زیادی در این زمینه به چاپ رسیده اند که در نگارش این پروپوزال نیز به تعدادی از آنها اشاره شده است. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده و دانشجو می تواند با مطالعه آن، آشنایی بیشتری با این ساختارها یافته و پروپوزال مناسبی را برای اهداف دانشگاهی خود آماده نماید. همچنین مطالعه این پروپوزال می تواند الهام بخش ایده های جدیدی برای پژوهشگران باشد.

در ادامه نیز بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد، قرار داده شده است:

مدیریت دانش و نوآوری محصول


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر شاخص های مدیریت دانش روی نوآوری محصولات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi