دانلود ترجمه مقاله اینترنت اشیا و کلان داده به عنوان محرک دیجیتالی سازی کسب و کارها
عنوان فارسی |
اینترنت اشیا و کلان داده ها به عنوان محرک هایی برای استراتژی های دیجیتالی سازی کسب و کارها |
عنوان انگلیسی |
Internet of Things and Big Data as enablers for business digitalization strategies |
کلمات کلیدی : |
  اینترنت اشیا؛ کلان داده ها؛ فرصت های تجاری؛ مدیریت کسب و کار؛ دیجیتالی سازی؛ استراتژی های بازاریابی |
درسهای مرتبط | اینترنت اشیا |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 116 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی کلی 5. نتیجه گیری
چکیده – دیجیتالی شدن منجر به کمرنگ شدن مرزهای بین فناوری و مدیریت شده است. تحت این شرایط، ساخت مدل های تجاری جدید بر مبنای مفاهیم، روش ها و ابزارهای موجود در محیط دیجیتال تسهیل می شود. هدف این مطالعه بررسی نقش اینترنت اشیا و کلان داده در چگونگی مدیریت تحولات دیجیتال توسط کسب و کارها نهفته است. استدلال این مقاله این است که گسترش اینترنت اشیا و کلان داده ، منجر به تولید انبوهی از دانش نامنظم شده است. برای درک اطلاعات منطقی از اطلاعات زائد، مرور مطالعات منتشر شده در دهه گذشته (2008-2019) انجام شده است.این مطالعات به تجزیه و تحلیل همزمان اینترنت اشیا و کلان داده ها اختصاص یافته اند. نتایج حاکی از آن هستند که اینترنت اشیا و کلان داده، هر دو عواملی هستند که مهندسی مجدد گسترده برای فرایندهای تجاری ، خدمات و محصولات را به همراه دارند. این در حالیست که فقدان دانش گسترده و پذیرش این فناوری ها، منجر به ورود تحقیقات به مسیرهای متعدد و ناپیوسته ای شده است. این مطالعه نتیجه گیری های جالبی را برای مدیران و بازاریابان ارائه می دهد. روی این موضوع تاکید می شود که چگونه تحول دیجیتال مبتنی بر اینترنت اشیا و کلان داده ، اثر مثبتی را روی جنبه های مختلف تجاری بجا می گذارد. اگر به اینترنت اشیا و کلان داده به عنوان دو روی یک سکه بنگریم، این مطالعه به درک بهتر چالش ها و فرصت های فعلی کمک می کند. امیدواری این است که اطلاع رسانی بهتر نسبت به تحقیقات و روش های اجرایی آتی فراهم بشود. مقدمه: سیستم های کاربردی اینترنت اشیا، تغییرات اساسی را در زندگی انسان ایجاد نموده اند، بگونه ای که ارزش زیادی نسبت به فعالیت های افراد و شرکت ها پدید آمده است.امروزه، میلیاردها شی روزمره به حسگرهای پیشرفته، شبکه های بی سیم، و قابلیت های محاسباتی نوآورانه مجهز شده اند. این گسترش دامنه کاربردی منجر به توسعه سیستم های پوشیدنی، سامانه های خانه هوشمند، سیستم های مراقبت بهداشتی پیشرفته، شهرهای هوشمند و اتوماسیون صنعتی شده است (چن و جی، 2016، مرجانی و همکاران، 2017). پس از تحمل سال های متمادی از عدم قطعیت، به نظر می رسد اینترنت اشیا مسیر خود به استفاده عمومی در امور تجاری را کشف نموده است. تعداد کسب و کارهایی که به فناوری های IOT روی آورده اند در حال افزایش است. مطابق پیش بینی ها، تعداد دستگاه های متصل به IOT سال 2023 به 43 میلیارد دستگاه در سطح جهانی می رسد (گوپتا و همکاران، 2017). اینترنت اشیا انعکاس دهنده روند پیش رو نسبت به دستگاه های فیزیکی با قابلیت های ارتباطی و رایانشی کافی ، جهت گردآوری همه جانبه اطلاعات به صورت بلادرنگ است (گو و همکاران، 2013).
Digitization blurs the lines between technology and management, facilitating new business models built upon the concepts, methods and tools of the digital environment. The purpose of this study is to investigate the role of the Internet of Things (IoT) and Big Data in terms of how businesses manage their digital transformation. The paper argues that the outbreak of IoT and Big Data has resulted in a mass of disorganized knowledge. In order to make sense of the noise, a literature review was carried out to examine the studies, published in the last decade (2008–2019), that analyzed both the Internet of Things and Big Data. The results show that IoT and Big Data are predominantly reengineering factors for business processes, products and services; however, a lack of widespread knowledge and adoption has led research to evolve into multiple, yet inconsistent paths. The study offers interesting implications for managers and marketers, highlighting how the digital transformation enabled by IoT and Big Data can positively impact many facets of business. By treating IoT and Big Data as faces of the same coin, this study also sheds light on current challenges and opportunities, with the hope of informing future research and practice. Introduction: Internet of Things (IoT) applications have radically changed our lives, bringing immense value to the activities of both individuals and companies. Nowadays, billions of everyday objects are equipped with advanced sensors, wireless networks, and innovative computing capabilities. This profusion has given rise to wearables, smart home applications, advanced health care systems, “smart cities” and industrial automation (Chen and Ji, 2016; Marjani et al., 2017). After years of uncertainty, IoT seems poised to cross over into mainstream business use: The number of businesses adopting IoT technologies is on the rise, with the worldwide number of IoT-connected devices projected to reach 43 billion by 2023 (Gupta et al., 2017). IoT reflects this mounting trend toward physical devices that possess the computing and communication capabilities to collectively gather information on a real-time basis (Guo et al., 2013).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.