دانلود پروپوزال یک بررسی از ارتباط میان سرویس های بانکداری اینترنتی با شاخص های رضایت مشتریان

عنوان فارسی

یک بررسی از ارتباط میان سرویس های بانکداری اینترنتی با شاخص های رضایت مشتریان با در نظر گرفتن شهرت بانک ها در بانک های دولتی شهر رشت

عنوان انگلیسی

A Survey on the Relationship between Internet Banking Services and Customer Satisfaction Indices Considering the Reputation of Banks in Public Banks in Rasht

رشته مرتبط

  مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بانکداری اینترنتی موضوعی جدید در صنعت بانکداری بوده و در این پروپوزال به بررسی رابطه آن با رضایت مشتریان و رویکردهای بهبود آن پرداخته شده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان آماده شده و در نگارش آن از جدیدترین منابع داخلی و خارجی استفاده شده و در نتیجه محققین و علاقه مندان می توانند بر مبنای آن پروپوزالی مشابه را برای اهداف دانشگاهی و تحقیقاتی خود آماده نمایند. همانطور که در بالا ذکر شد، مبحث کلیدی در این پژوهش، بانکداری اینترنتی یا آنلاین می باشد که در ادامه به شرح مختصری از آن می پردازیم:

بانکداری آنلاین که با عنوان بانکداری اینترنتی نیز شناخته شده است، یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که مشتریان بانک و سایر نهادهای مالی را قادر می سازد تا طیف وسیعی از تراکنش ها و معاملات مالی خود را از طریق وب سایت بانک ها انجام دهند. سیستم بانکداری آنلاین معمولا بخشی از سیستم هسته ای بانک بوده و نقطه مقابل شعبات فیزیکی بانک می باشد که مشتریان برای انجام کارهای مورد نظر خود به آنها مراجعه می نمایند. در برخی از کشورها، یک سری از بانک ها حتی شعبات فیزیکی نداشته و کاملا متکی به بانکداری اینترنتی هستند که با نام بانک مجازی شناخته می شوند. نرم افزارهای بانکداری اینترنتی، یک سری سرویس های شخصی و شرکتی را ارائه می دهند، همچون مشاهده مانده حساب، صورت و گردش حساب، بررسی تراکنش های اخیر و انجام پرداخت و انتقال وجه. دسترسی به این سیستم معمولا از طریق یک وب سایت امنیتی و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور انجام می گیرد و بسیاری از بانک ها از تایید هویت دو مرحله ای در سیستم های خود استفاده می کنند. راحتی، مزیت عمده بانکداری آنلاین محسوب می گردد. تراکنش های بانکی مانند پرداخت صورتحساب و انتقال وجه بین حساب های مختلف را می توان به آسانی توسط این سیستم انجام داد. در نتیجه، مصرف کنندگان می توانند تراکنش های مالی خود را در 24 ساعت روز و در هر هفت روز هفته به آسانی انجام دهند. بانکداری اینترنتی، سریع و کارآمد می باشد. حساب های بانکی را می توان به آسانی توسط این سیستم نظارت کرد. این موضوع حتی باعث امن تر شدن تراکنش های مالی مشتریان می گردد. دسترسی در هر لحظه به اطلاعات بانکی باعث تشخیص سریع فعالیت های جعلی و در نتیجه جلوگیری از خسارت های مالی می گردد.

در ادامه بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) نگاشته شده است و نیز فایل مقاله بیس را می توانید مشاهده نمایید:

بانکداری اینترنتی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال یک بررسی از ارتباط میان سرویس های بانکداری اینترنتی با شاخص های رضایت مشتریان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi