دانلود پروپوزال نقش ابزارهای تبلیغات اینترنتی در افزایش جذب گردشگران خارجی

عنوان فارسی :

مطالعه ای بر نقش ابزارهای تبلیغات اینترنتی در افزایش جذب گردشگران خارجی (بررسی دیدگاه گردشگران)

عنوان انگلیسی :

A Study on the Role of Internet Advertising Tools in Increasing Attraction of Foreign Tourists (Investigating Tourists Views)

رشته مرتبط :

  مدیریت جهانگردی و گردشگری؛ مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1401
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
68,000 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

اقتصاددانان، صنعت گردشگری را به عنوان صنعتی در نظر می گیرند که سرمایه و اشتغال ایجاد می کند و به این صنعت توجه زیادی داده اند، زیرا باور دارند که توسعه گردشگری باعث افزایش خلق ارز از جنبه اقتصادی می شود. نویسندگان اقتصادی بر این باورند که اگر یک کشور از پتانسیل های خود استفاده کند و چرخ های این صنعت را به چرخش در بیاورد، شاهد شکوفایی شگرف در کل اقتصاد کشور می شود . توسعه صنعت گردشگری و تبلیغات، رابطه تنگاتنگی در یک فرآیند معین دارد، زیرا صنعت گردشگری قسمتی از ساختار تولید در فرآیند توسعه است که می تواند تولید، درآمد و اشتغال حاصل کند و در همه کشورها بسیار مهم و اساسی است. تبلیغات و پیامدهای آن در صنعت گردشگری، به شکل تبلیغاتی نوشتاری، بصری، شنیداری و غیره، هرکدام تاثیر خاص خود را در یکی از مراحل گردشگری دارد. تبلیغات حرفه ای، عنصر لازم برای ایجاد شناخت در مخاطب در جهت شکل و محتوای صنعت و افزایش جاذبه گردشگری، سرمایه گذاری و خلق رفتارهای انگیزشی براساس اندازه فعالیت تبلیغات به نحو حرفه ای و با استفاده از جدیدترین روش های مدرن تبلیغات، می باشد.

تبلیغات اهمیت فراوانی در عرصه امروزی دارد در عین حال تبلیغات جایگاه ویژه ای برای جذب گردشگران کسب کرده است، بخصوص بعد از توسعه گسترده در فنآوری ارتباطات و پیدایش رسانه های جدید. باید اذعان شود که گردشگری، یکی از مهمترین صنایعی است که تحت تاثیر تغییرات فنآوری و انقلاب اطلاعات قرار گرفته است و فرآیند خلق اطلاعات و مبادله آنها، در این صنعت بیشتر توسعه یافته است. در عصر حاضر، تبلیغات شکل ها و وجهه های جدیدی به خود گرفته است تا بیشترین تاثیر و تناسب با توسعه های فنآوری حاصل کند. تبلیغات را می توان در عرصه گردشگری برای جذب گردشگران و انتشار و گسترش بیشتر کسب و کار در نظر گرفت زیرا با استفاده از ابزارهای ارتباطاتی جدید در تبلیغات همراه با دیگر روشهای سفارشی علاوه بر داشتن مزیت های مختلف، مقرون به صرفه است و باعث می شود سود چندین برابر نسبت به سرمایه اولیه باشد. درآمد زیادی که تعدادی از کشورها از صنعت گردشگری کسب کرده اند، دلیل اهمیت و ارزش تبلیغات در این زمینه است. پیام های تبلیغاتی باید از طریق کانال ها و ابزارهای معینی، معرفی شوند. انتخاب کانال های معین در این زمینه، اهمیت بسیار زیادی برای تاثیر گذاری و بهره گیری از اهداف توسعه گردشگری دارد.

این پروپوزال نیز به بررسی نقش ابزارهای تبلیغات اینترنتی در افزایش جذب گردشگران خارجی پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. هدف از ارائه این پروپوزال ها، افزایش آشنایی دانشجویان گرامی با ساختارهای پروپوزال نویسی بوده و امید می رود که مطالعه این محصول، زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

تبلیغات اینترنتی و جذب گردشگر


دیدگاهها

  1. مارال

    بسیارعالی

    • bagher

      مرسی از نظرتون
      پشتیبانی فرداپیپر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − هفت =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی