دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش فاکتورهای بازاریابی داخلی در بهبود کیفیت خدمات

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش فاکتورهای بازاریابی داخلی در بهبود کیفیت خدمات (مطالعه موردی: مراکز درمانی سازمانی تامین اجتماعی در استان البرز)

عنوان انگلیسی

A Study on the Role of Internal Marketing Factors in Improving Service Quality (Case Study: Social Security Organizational Health Centers in Alborz Province)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
99,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

مفهوم بازاریابی داخلی (IM)، رویکردی نسبتاً جدید است که توسط پژوهشگران مورد بررسی قرار گرفته است و بوسیله شرکت ها بکار گرفته شده تا کیفیت محصولات و خدماتشان را بهبود دهند و به عملکرد بهتری دست یابند. امروزه، کسب و کارها، توجه به داخل و ارزیابی عملیات های درونی را اجتناب ناپذیر دیده اند و مهمتر از همه، دریافته اند که درک دیدگاه های منابع انسانی در مورد شرکت نیز بسیار مهم است. تغییر در ذهنیت از طریق پژوهش انجام شده در این زمینه رخ داده است، به صورتی که شرکت ها، کارکنان خود را به عنوان مشتریانی در نظر می گیرند که باید به آنها خدمت رسانی شود و کیفیت این خدمت برای اطمینان حاصل کردن از موفقیت کسب و کار، مهم است. در این پروپوزال، هدفمان بررسی دلالت های بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات داخلی در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان البرز، می باشد.

مفهوم بازاریابی داخلی در دهه 1970 پدیدار شده است؛ این مفهوم برای حل مسائل رخ داده بخاطر عدم وجود ارائه خدمات با کیفیت بالا، مطرح شده است، بنابراین شرکت ها باید به سختی کار کنند تا روشی را توسعه دهند که منجر به بهبود تحویل خدمات گردد. محققین استنباط کرده اند که شرکت ها باید کاری کند که کارکنانش عاشق برند خود باشند و این مشتری را قانع می کند تا شرکت را نیز دوست داشته باشند. علاوه بر آن، استراتژی های بازاریابی بیرونی، ابتدا با بهبود استراتژی بازاریابی داخلی مانند توسعه روابط داخلی بین مشتریان داخلی (کارکنان) و همچنین با برآورده کردن نیاز برای مشتریان داخلی و ارائه دهندگان خدمات برای راضی و با انگیزه کردن آنها، بهبود می یابد. فرآیند IM را می توان به این صورت نیز بیان کرد: در نظر گرفتن کارکنان به عنوان مشتریان داخلی، دیدن مشاغل به صورت محصولات داخلی و سپس اقدام به ارائه محصولات داخلی که نیازها و خواسته های این مشتریان داخلی را برآورده می کند و در عین حال به اهداف سازمان دست یافته می شود. همچنین، IM به این صورت تعریف شده است: تلاش شرکت های خدماتی برای ارائه یک درک شفاف از رسالت و اهداف شرکت و با آموزش، انگیزش و ارزیابی برای دست یابی به اهداف مطلوب برای همه اعضای سازمان.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی در راستای آشنایی با این ساختارها بوده و امید است تا موجب زمینه های مطالعاتی جدیدی نیز در آینده گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس آن قرار داده شده است:

بازاریابی درونی و کیفیت خدمات


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش فاکتورهای بازاریابی داخلی در بهبود کیفیت خدمات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi