عنوان فارسی |
مطالعه ای بر ارتباط بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با تاکید بر نقش تعدیل کننده رهبری توزیعی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در ایلام) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Relationship between Internal Marketing and Organizational Citizenship Behavior with Emphasis on the Moderating Role of Distributed Leadership (Case Study: Mellat Bank Branches in Ilam) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت رفتار سازمانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
در حال حاضر، سازمان ها در یک محیط پویا، مبهم و متغیر فعالیت می کنند. بخاطر این پویایی ها، چالش های جدیدی پیش روی سازمان ها قرار گرفته و جهت های جدیدی برای بهبود دائم عملکرد خود در راستای حفظ کردن تعالی و برتری رقابتی خود، پیش می گیرند؛ یکی از مهمترین عوامل برای حفظ و جذب مشتریان جدید، بهبود عملکرد سازمانی از طریق مفهوم بازاریابی داخلی است؛ که این امر یک فعالیت قابل توجه در توسعه کارکنان، به عنوان مشتریان داخلی سازمان، در نظر گرفته می شود؛ درحالی که هدف اصلی، گسترش آگاهی مشتریان داخلی است، اما حذف موانع در جهت اثربخشی سازمانی را نیز در نظر داریم. این پروپوزال به دنبال بررسی اثر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی است و در این راستا، نقش تعدیل گر رهبری توزیعی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
به عقیده محققین، مدیران بازاریابی داخلی، کارکنان خود را به عنوان اولین بازار در نظر می گیرد. این موضوع فقط محدود به خدمات مشتریان خط اول نیست؛ بلکه شامل کارکنانی است که مستقیماً با مشتریان در تعامل نیستند. از نظر پژوهشگران، سازمان فقط هنگامی توسعه می یابد که استراتژی های بازاریابی داخلی قادر به بهبود استراتژی های کلی باشد؛ همچنین تمرکز بر رغبت به فروش محصول داخلی به مشتریان داخلی، اهداف سازمان را برآورده خواهد نمود. تعداد بسیاری از محققان تاکید کرده اند که بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی تاثیر می گذارد. بنابراین شایان ذکر است که یک سازمان باید به صورت داخلی برای آن سرمایه گذاری کند تا مزایای رفتارهای فرا نقشی را محقق سازد.
این پروپوزال نیز با در نظر گرفتن این موضوع، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. مطالعه این پروپوزال می تواند بهترین وسیله در راستای یادگیری این ساختارها برای دانشجویان بوده و نیز جهت گیری های پژوهشی آتی را برای کسب ایده های جدید، در اختیار آنها قرار دهد.
این پروپوزال در محیط نرم افزار ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.