دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه فکری، سیستم های اطلاعات حسابداری مدیریت و عملکرد مشتری

عنوان فارسی

تاثیر میانجی سرمایه فکری، سیستم های اطلاعات حسابداری مدیریت، عملکرد فرآیندهای داخلی و عملکرد مشتری

عنوان انگلیسی

The mediating effect of intellectual capital, management accounting information systems, internal process performance, and customer performance

کلمات کلیدی :

  سرمایه فکری؛ عملکرد؛ حسابداری مدیریت؛ سیستم اطلاعات

درسهای مرتبط سیستم های اطلاعاتی حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
99,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تحقیق 3. روش تحقیق 4. یافته ها و بحث و بررسی 5. نتیجه‌گیری و پیشنهادات

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف – هدف این مقاله بررسی تأثیر میانجی سرمایه فکری (IC)، سیستم‌های اطلاعات حسابداری مدیریت، عملکرد فرآیندهای داخلی و عملکرد مشتری (CP) بر رابطه بین استراتژی‌ها و عملکرد مالی (FP) است. طراحی/روش‌تحقیق/رویکرد – جامعه آماری این تحقیق واحدهای تجاری شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ در جاوه بود. واحد تجاری به عنوان واحد تحلیل در این تحقیق بخشی از سازمان است که: مسئول تولید و بازاریابی یک محصول یا مجموعه‌ای از محصولات است؛ بر اساس نوع محصول تشکیل شده است؛ رقبای خاص خود را دارد که با رقبای سایر واحدهای تجاری یا بخش‌های درون یک شرکت مادر متفاوت هستند؛ و مدیری دارد که مسئول و دارای اختیار در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌ها برای دستیابی به هدف سود مشخص است. یافته‌ها – یک استراتژی نوآوری که شامل نوآوری محصول، نوآوری فرآیند و فناوری است، در صورتی بر عملکرد مالی تأثیر می‌گذارد که عملکرد فرآیندهای داخلی خوب، سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت قابل اعتماد و عملکرد مشتری خوب وجود داشته باشد. عملکرد فرآیندهای داخلی، که شامل فرآیندهای مدیریت عملیات، فرآیندهای مدیریت مشتری، فرآیندهای نوآوری و فرآیندهای نظارتی و اجتماعی است، رابطه بین استراتژی و عملکرد مالی را بهینه می‌کند. در این مطالعه، سرمایه فکری بر عملکرد مشتری و عملکرد فرآیندهای داخلی تأثیر نمی‌گذارد، و همچنین سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت بر عملکرد مالی تأثیرگذار نیست. با این حال، سیستم‌های اطلاعاتی از طریق عملکرد فرآیندهای داخلی و عملکرد مشتری بر عملکرد مالی تأثیر می‌گذارند. اصالت/ارزش – اصالت‌های این مطالعه عبارتند از: استفاده از استراتژی نوآوری مستمر به صورت یکپارچه بین نوآوری محصول، فرآیند و فناوری اطلاعات – که تاکنون توسط محققان دیگر، به ویژه در اندونزی، انجام نشده است؛ استفاده از سرمایه فکری، سیستم‌های اطلاعات حسابداری مدیریت، عملکرد فرآیندهای داخلی و عملکرد مشتری به عنوان متغیرهای میانجی؛ استفاده از رویکرد تلفیقی با گنجاندن متغیرهای سرمایه فکری، سیستم‌های اطلاعات حسابداری مدیریت و غیر عملکرد مالی به عنوان متغیرهای زمینه‌ای مرتبط با رویکردهای اقتضایی که در تحقیقات قبلی انجام نشده است؛ مدل‌سازی مفاهیم مرتبط جدید با مفهوم توسعه یافته در کارت امتیازی متوازن؛ و استفاده از میانجی‌گری منفرد و چندگانه بر تأثیر استراتژی‌های نوآوری پایدار بر عملکرد مالی.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The purpose of this paper is to examine the mediating effect of intellectual capital (IC), management accounting information systems, internal process performance and customer performance (CP) on the relationship of strategies with financial performance (FP). Design/methodology/approach: The population in this research was medium and large manufacturing company business units in Java. The business unit as the unit of analysis in this research is part of the organization that: is responsible for the production and marketing of a product or set of products; is formed by product type; has its own competitors which are different from competitors of other business units or divisions within a parent company; and has a manager who is responsible and has authority over the planning and implementation of strategies to achieve the specified profit target. Findings: An innovation strategy that includes product innovation, process innovation and technology has an impact on FP if there is a good internal process performance, reliable management accounting information system and good CP. The internal process performance, which includes operations management processes, customer management processes, innovation processes and regulatory and social processes, optimizes the relationship of the strategy with FP. In this study, IC does not affect CP and internal process performance, nor does the management accounting information system affect FP. However, information systems affect FP through internal process performance and CP. Originality/value: The originalities of this study are: the use of the continuous innovation strategy in an integrated manner between product innovation and process and information technology – this has never been conducted by other researchers, especially in Indonesia; the use of IC, management accounting information systems, internal process performance and CP as mediating variables; the use of an integrative approach by including variables of IC, management accounting information systems and non-FP as contextual variables related to contingency approaches that have never been conducted in previous research; the modeling of new related concepts with the one developed in the balanced scorecard; and using single mediating and multiple mediating on the influence of sustainable innovation strategies on FP.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 26 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 14 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 99,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه فکری، سیستم های اطلاعات حسابداری مدیریت و عملکرد مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi