دانلود ترجمه مقاله زمینه تئوریک مصرف پایدار: مفاهیم اساسی برای ثبات، مصرف و بازاریابی
عنوان فارسی |
زمینه تئوریک مصرف پایدار: مفاهیم اساسی برای ثبات، مصرف و بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Inside the sustainable consumption theoretical toolbox: Critical concepts for sustainability, consumption, and marketing |
کلمات کلیدی : |
  مصرف پایدار؛ مصرف مسئولیت پذیرانه؛ ضد مصرف؛ مصرف ذهنی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 126 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مصرف پایدار 3. کاربرد دیدگاه های نظری در مصرف پایدار 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله پایه ای برای پژوهش های بازاریابی آتی در زمینه مصرف پایدار از طریق کاربرد سه دیدگاه نظری برجسته رفتار مشتری ارائه داده است: مصرف مسئولیت پذیرانه، ضد مصرف و مصرف ذهنی. این مقاله سهم هر کدام از این دیدگاه ها در کمک به درک بهتر محققین از نحوه مشارکت مشتریان در فرآیندهای مصرف پایدار مدنظر قرار داده و دیدگاه هایی برای بررسی همزمان این دیدگاه های تئوریک ارائه داده است.
This article provides a foundation for future marketing research on sustainable consumption through the application of three prominent theoretical perspectives of consumer behavior: responsible consumption, anticonsumption, and mindful consumption. This article considers how each perspective can help researchers better understand how consumers can engage in sustainable consumption practices, and develops insights that emerge from the simultaneous examination of multiple theoretical perspectives.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.