دانلود پروپوزال نقش قابلیت نوآوری و تجربه مصرف کننده در عشق به برند

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش قابلیت نوآوری و تجربه مصرف کننده در عشق به برند

عنوان انگلیسی

A Study of the Role of Innovation Capability and Consumer Experience in Brand Love

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

متخصصان، نوآوری را به عنوان ابزاری برای بهبود مسیرهای رشد موجود برای شرکتشان لحاظ می کنند و از برند سازی برای بقا در رقابتی که در صحنه بازار با آن مواجه هستند، استفاده می کنند. نوآوری به عنوان یک فرآیند از مراحل مختلفی عبور می کند و با کشف یک ایده، خلق آثار مثبت و تولید نسخه های بتا از کاربردهای آن، شروع می شود و با پیاده سازی آن ایده به پایان می رسد. ادبیات آکادمیک، نوآوری را به صورت رویکردی برای خلق یک مدل تجاری مناسب، ساده و انعطاف پذیر توضیح می دهد که می تواند منابع مدیران یا مصرف کنندگان در یک بازار رقابتی را برآورده کند.

به منظور رسیدن به خروجی های قابل قبول در هر سازمانی، عوامل زیادی تاثیرگذار هستند. در این میان، مولفه های ارتباطی و تعاملی، تاثیر به سزایی ایفا می کنند. مدیریت تجربه مشتری و قابلیت نوآوری می توانند موجب بهبود وفاداری و عشق مشتریان به برند و افزایش اعتبار سازمان گردند و متعاقبا منجر به تضمین مسیر پیشرفت سازمان گردند. هدف این پروپوزال نیز بررسی تاثیر قابلیت نوآوری و تجربه مشتری بر عشق برند می باشد.

در جهان رقابتی امروز، سازمان ها برای استفاده حداکثری از فرصت های موجود باید حرکتی رو به جلو و پرشتاب به سمت توسعه داشته باشند. به همین دلیل پرواضح است که استفاده از قابلیت نوآوری می تواند جزو یکی از مهمترین شاخصه هایی باشد که منجر به خلق مزیت رقابتی می شود. به همین دلیل است که مطالعه و پژوهش در زمینه عوامل موثر بر ظرفیت های نوآورانه سازمان بسیار مهم بوده و نظر پژوهشگران زیادی را به خود جلب نموده است. حضور این مشخصه در هر سازمانی می تواند عامل تعیین کننده ای در راستای توسعه و کارآفرینی بوده و موجب بهبود تکنولوژی های سازمانی گردد. همانطور که ذکر شد در سالیان اخیر، مطالعات زیادی در این زمینه صورت گرفته و مدل های مفهومی زیادی نیز گسترش یافته اند. سازمان ها با شناخت مشتریان خود می توانند استراتژی هایی را برای حفظ مشتریان فعلی و نیز جذب مشتریان وفادار جدید تدوین نمایند. در همین راستا، کیفیت جزو شاخصه هایی است که موجب بهبود وفاداری مشتریان می گردد و دیدگاه مشتری به سازمان را شکل می دهد و در نتیجه یک سازمان، مسئول شکل دهی هرچه بهتر این دیدگاه در میان مشتریان خود است.

این پروپوزال نیز برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی در آن رعایت شده اند. پس از بخش بیان مساله و ضرورت انجام تحقیق، یک مدل مفهومی برای بررسی متغیرها ارائه شده و در ادامه نیز پیشینه های تحقیقات داخلی و خارجی ارائه شده اند. طبق ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی، در این محصول، اهداف و فرضیات مشخص شده و روش تحقیق نیز شامل جامعه آماری و روش های گردآوری و تحلیل داده ها مشخص شده اند. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری این ساختارها توسط دانشجویان بوده و امید می رود که این تحقیق، زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای اهداف دانشگاهی دانشجویان گرامی گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

قابلیت نوآوری و تجربه مشتری


دیدگاهها

  1. سید

    خوب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi