عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش تکنولوژی اطلاعات (IT) در بهبود کیفیت آموزش (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Information Technology (IT) in Improving the Quality of Education (Case Study: Social Security Organization) |
رشته مرتبط |
  مدیریت فناوری اطلاعات؛ مدیریت آموزشی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
سرعت تغییرات بوجود آمده به واسطه فناوریهای جدید، تاثیر قابل توجهی بر روش زندگی و کار مردم در سراسر جهان، داشته است. فنآوریهای جدید و نوظهور، فرآیند سنتی تدریس و یادگیری و نحوه مدیریت آموزش را به چالش کشیده اند. فنآوری اطلاعات، درحالی که یک رشته پژوهشی مهم از جنبه خود می باشد، اما تاثیر عمده ای بر همه زمینه های آموزشی داشته است. ارتباطات آسان در سطح جهان، دسترسی همیشگی به انواع گسترده ای از داده ها بوجود آورده است و مهارت های انتشار و ارزیابی را به چالش کشیده است. ارتباطات سریع، بعلاوه افزایش دسترسی به IT در منزل، در محل کار و در موسسات آموزشی، می تواند بدان معنا باشد که یادگیری به یک فعالیت واقعاً مناسب برای تمامی سنین تبدیل شده، فعالیتی که سرعت تغییر فنآوری آن، ارزیابی همیشگی خود فرآیند یادگیری را اجباری می سازد.
ترکیب آموزش و فنآوری، به عنوان راهکار کلیدی پیشرفت بشر، در نظر گرفته شده است. آموزش باعث تغذیه فنآوری می شود که این به نوبه خود، مبنای آموزش را تشکیل می دهد. بنابراین، مشهود است که فنآوری اطلاعات بر تغییرات روش ها، پیشنهاد و پتانسیل درک شده آموزش، تاثیر گذاشته است. استفاده از فنآوری اطلاعات (IT)، که به میزان زیادی اشاره به کامپیوترها و تجهیزات جانبی دارد، شاهد رشد هنگفتی در صنایع خدمات در گذشته بوده است. افزایش نقش فنآوری اطلاعات در توسعه جامعه، نیاز به واکنش فعال به چالش های جامعه اطلاعات دارد. فنآوری، مشروط و محدود به قانون مدار کردن حال و آینده ما است. این یک حقیقت غیرقابل انکار است که نیاز است با آن مواجه شویم. این موضوع بر جنبه های مختلف زندگی ما حاکم شده است و روش زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. کامپیوترها و بخصوص فنآوری اطلاعات، بی تردید حیطه و عرصه آموزش را متحول کرده اند. نقشی مهم اما شکننده در این زمینه دارند. دینامیک و پویایی بین معلم و دانش آموز، به میزان هنگفتی از زمان معرفی ساختار کلاسی برپایه فنآوری، تغییر کرده است. دیگر معلم، پادشاه و سلطان کلاس درس نیست، بلکه یک میانجی و واسطه بین اطلاعات و دانش آموز است. بجای تزریق انفعالی دانش، دانش آموزش اکنون به یک معمار فعال اطلاعات تبدیل شده است که اطلاعات را تامین، مرتب سازی و نمایش می دهد.
این پروپوزال نیز به بررسی این موضوع پرداخته و نقش فناوری اطلاعات در بهبود کیفیت آموزش را مورد مطالعه قرار داده است و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز در زمینه آموزش کارکنان سازمان تامین اجتماعی انجام شده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. شما دانشجوی گرامی با مطالعه این محصول می توانید علاوه بر آشنایی بیشتر با ساختارهای پروپوزال نویسی، ایده های پژوهشی جدیدی را نیز برای اهداف دانشگاهی خود کشف نمایید.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.