دانلود پروپوزال ارزیابی ارتباط بین تکنولوژی اطلاعات و یادگیری سازمانی

عنوان فارسی

ارزیابی ارتباط بین تکنولوژی اطلاعات و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: اداره راه و ترابری استان خراسان رضوی)

عنوان انگلیسی

Assessing the Relationship between Information Technology and Organizational Learning (Case Study: Khorasan Razavi Road and Transportation Department)

رشته مرتبط

  مدیریت فناوری اطلاعات

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

انتهای یک قرن نقاط واضحی برروی تاریخ مشخص می کند و نشان دهنده انتهای عصر قبلی و فعال کننده چشم اندازهای جدیدی از آینده است. از نظر دانشمندان سازمانی، انتهای قرن بیستم شاهد توجه بی سابقه به تحول و بهبود سازمانی بوده است. شکل های بوروکراتیک سنتی، یک مسئولیت رقابتی را اعلام کرده اند و پیشنهادهایی برای شکل های بنیادی جدید با نظم قابل توجهی، ارائه شده اند. بسیاری از استدلال های نظری، تحت پیشنهادهای فعلی در مورد اصطلاحات سازمانی قرار گرفته اند: اقتصاددانان بر برتری بازارها نسبت به سلسله مراتب تاکید کرده اند؛ متخصصان فنآوری از سازمان های فرآیند محور و مجازی فعال شده بوسیله فنآوریهای اطلاعات دفاع می کنند و رفتار شناسان، اصلاحات مرتبط با یادگیری سازمانی و مدیریت دانش را ترویج می دهند. با اینکه محبوبیت رویکردهای جایگزین، سریعاً تغییر یافته است، اما منافع موازی در فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی، در ربع قرن آخر، ثابت باقی مانده اند. اما، تنها همین اواخر، پژوهش ها شروع به بررسی فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی، با همدیگر کرده اند. توجیه محبوبیت فعلی یادگیری سازمانی، آسان است. از نظر بسیاری، یادگیری سازمانی، یک راه حل کاملاً خوشبینانه و انسانیتی برای مسائل پیش روی سازمان ها در جدال با تحول از یک عصر صنعتی به یک عصر اطلاعاتی، حاصل می کند. تصاویر اینکه یک سازمان رفتارهای جدیدی را یاد می گیرد و آگاهانه منابع دانش خود را مدیریت می کنند، قطعاً معانی رضایت بخش تری برای تحول سازمانی نسبت به جراحی اساسی مهندسی مجدد فرآیند یا خلاء بوجود آمده بخاطر برونسپاری و کاهش اندازه، بوجود می آورد. یادگیری سازمانی بر دیدگاه مدیریتی، رهبری، ارتباطات و کار تیمی در زمینه سیستم ها و نظام های انسانی، تاکید دارد. برعکس، بهانه اصلی پژوهشگران در جنبش مهندسی مجدد، زدودن فرآیندهای کار موجود و خلق فرآیندهای اساساً متفاوت ممکن شده بوسیله فنآوریهای اطلاعات جدید را ملزم کرده است. در نتیجه، پژوهشگران، استدلال های خود را مورد بازبینی قرار دادند تا یک نقش اساسی برای یادگیری در فرآیند تغییر سازمانی، شامل کنند.

این پروپوزال نیز با مبنا قرار دادن این موضوع به بررسی ارتباط بین تکنولوژی اطلاعات و یادگیری سازمانی پرداخته و یک مطالعه موردی نیز صورت گرفته است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای اساسی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده اند. در نتیجه مطالعه این محصول می تواند بهترین ابزار برای یادگیری این ساختارها توسط دانشجویان بوده و نیز اطلاعات و ایده های جدیدی را در راستای انتخاب موضوعی مشابه برای اهداف دانشگاهی، در اختیار آنها قرار دهد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

فناوری اطلاعات و یادگیری سازمانی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال ارزیابی ارتباط بین تکنولوژی اطلاعات و یادگیری سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi