دانلود ترجمه مقاله به اشتراک گذاری اطلاعات در قالب رفتار استراتژیک
عنوان فارسی |
به اشتراک گذاری اطلاعات در قالب رفتار استراتژیک: نقش نمایش اطلاعات، انگیزه اجتماعی و فشار زمان |
عنوان انگلیسی |
Information sharing as strategic behaviour: the role of information display, social motivation and time pressure |
کلمات کلیدی : |
  به اشتراک گذاری اطلاعات استراتژیک؛ مشخصه تکنولوژیکی؛ نمایش اطلاعات فشاری؛ نمایش اطلاعات کششی؛ انگیزش اجتماعی؛ فشار زمان |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. آزمایش 1 3. آزمایش 2 4. بررسی های کلی
چکیده – در اقتصاد دانش امروزه، با توجه به افزایش تعداد پلتفرم های اشتراک آنلاین، درک و مدیریت به اشتراک گذاری اطلاعات بسیار مهم می باشد. اگرچه این موضوع به طور گسترده پذیرفته شده که طراحی تکنولوژیکروی نحوه استفاده افراد از یک پلتفرم تاثیر می گذارد، تحریک مداوم اشتراک اطلاعات (IS) امری واقعا چالش برانگیز است، همچنین به این دلیل که افراد غالبا به طور استراتژیک رفتار می کنند، به این معنی که اطلاعات نسبتا بی اهمیتی را به اشتراک گذاشته و اطلاعات خصوصی و مهم را برای خود نگه می دارند. هدف این پژوهش، درک این موضوع است که انگیزه ها و دیدگاه های افراد از تکنولوژی ارتباطات چگونه برای تاثیر گذاری روی IS تعامل دارند. به طور خاص، ما دیدگاه IS را در قالب رفتاری استراتژیک با بررسی این موضوعات بسط داده ایم که (1) انگیزش اجتماعی (اجتماعی در برابر خودی) و فشار زمان (زیاد در مقابل کم)، چگونه به طور تعاملی، IS استراتژیک را تحت تاثیر قرار می دهد و (2) مشخصه های تکنولوژیکی (نمایش اطلاعات فشاری در برابر کششی) چگونه می توانند به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی را افزایش دهند. در طی دو آزمایش، ما متوجه شدیم که نمایش اطلاعات فشاری می تواند به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی را افزایش دهد. این موضوع مخصوصا در مورد افرادی با انگیزش های پیش اجتماعی صادق می باشد. علاوه بر این، ما متوجه شدیم که فشار زمان واقعی و درک نشده می تواند IS (خصوصی) را تحت تاثیر قرار دهد. مفاهیم انتخاب طرح های تکنولوژیکی و مدیریت دانش نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
In today’s knowledge economy, given the increasing number of online collaborative platforms, it is even more important to understand and manage the sharing of information. Although it is widely accepted that technological design affects how people use a platform, it is a real challenge to constantly stimulate information sharing (IS), also because individuals often behave strategically, that is, share relatively unimportant information, but keep the important private information for themselves. This research aims to understand how people’s motivations and aspects of communication technology interact to affect IS. Specifically, we expand the view of IS as strategic behaviour by investigating (1) how social motivation (prosocial vs. pro-self) and time pressure (high vs. low), interactively, impact strategic IS and (2) how technological features (push- vs. pull-information display) can increase the sharing of private information. Across two experiments, we found that push-information displays increase the sharing of private information. This held especially for individuals with a prosocial motivation. Additionally, we found that actual and not perceived time pressure impacts (private) IS. Implications for technological design choices and knowledge management are discussed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.