دانلود ترجمه مقاله تأثیر ارتباطات بازاریابی روی وضعیت مالی شرکت – موردی از صنعت خودرو
عنوان فارسی |
تأثیر ارتباطات بازاریابی روی وضعیت مالی شرکت – موردی از صنعت خودرو |
عنوان انگلیسی |
The Influence of Marketing Communication on Financial Situation of the Company – A Case from Automobile Industry |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی؛ ارتباطات بازاریابی؛ امور مالی؛ وضعیت درآمد؛ حمل و نقل؛ تسلا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 22 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. جنبه های تئوریک 3. شرکت تسلا موتورز – مطالعه موردی 4. نتیجه گیری
چکیده – ارتباطات بازاریابی، روش نحوه ارائه اطلاعات منتخب به مشتریان، به طور ایده آل و سریع ترین و کارآمدترین روش می باشد. ارتباطات بازاریابی شرکت می تواند تعداد مشتریانی که غالباً فاکتوری مهم در افزایش فروش هستند را به نحو چشم گیری افزایش دهد. با این حال، هزینه ها با ایده بازاریابی تبدیلی (با استفاده از ابزار و کانال ارتباطات بازاریابی منتخب) به فرم نهایی که مشتریان را مورد خطاب قرار می دهد ارتباط دارد. هدف این مقاله استفاده از دانش مربوط به ارتباطات بازاریابی شرکت خودرو سازی تسلا موتورز به منظور به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ابزارها و کانال های ارتباطات مؤثر که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد، می باشد. ما رابطه استراتژی بازاریابی را در مقایسه با موقعیت مالی و مشخصه های مالی ابزارها و کانال های ارتباطی منتخب مشاهده می کنیم. با استفاده از مورد واقعی شرکت تسلا موتورز، نویسندگان توصیه هایی را برای ارتباطات بازاریابی مؤثر در محیط فعلی به صورت a) مؤثر از دیدگاه مالی b) مفید از نظر رابطه های ساختاری با مشتری، ارائه داده اند.
Marketing communication is a way how to provide selected information to customers, ideally with the fastest and in the most efficient form. Well set marketing communication of the company can presume the increment in the number of its customers which is often the significant factor of increase in sales. However, costs are linked with transforming marketing idea (using selected marketing communication channel and tool) into the final form which address customers. The goal of this paper is to use knowledge from the marketing communication of automobile company Tesla Motors, Inc. in order to gain information about efficient communication channels and tools which are currently used. We observe the relation of marketing strategy compared to financial situation, respectively financial characteristics. of selected communication channels and tools. Using real case of Tesla Motors authors suggest recommendations of efficient marketing communication in current environment as: a) effective from financial perspective b) beneficial in terms of building relationships with customer.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.