عنوان فارسی |
افزایش موفقیت در بازاریابی: قاعده تبادل دانش ضمنی میان فروش و بازاریابی (مطالعه موردی: صنعت ساخت و ساز) |
عنوان انگلیسی |
Increasing Marketing Success: The Rule of Implicit Knowledge Exchange between Sales and Marketing (Case Study: Construction Industry) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
مطالعات تجربی زیادی در زمینه بازاریابی انجام شده و بر اساس بسیاری از نظریه های مطرح شده در آنها، بازاریابی را می توان در سه مبنای اصلی خلاصه کرد: ارزش آفرینی برای مشتریان، ایجاد مزایای رقابتی و نهایتا، در نظر گرفتن نیازهای مصرف کننده. در یک بازار رقابتی، یک سازمان باید ارزش آفرینی بیشتری را نسبت به رقبا برای مشتریان داشته باشد. در این راستا، دانش ضمنی، همان دانشی است که نمی توان روی کاغذ پیاده کرد و صرفا می تواند به صورت فرآیندی و تجربی منتقل گردد . طی آن، مشارکت کنندگان می توانند پیچیدگی های آن را توسعه بخشند. به بیان کلی، بازاریابی یک رویه اجتماعی است که ضمن آن، شرکت ها و سازمان ها به واسطه مواردی چون تولید و تبادل کالا و پاسخ به خدمات، در راستای رفع نیازهای مشتریان برمی آیند.
دنیای رسانه ای امروز، طوری شده که هر روزه شاهد سیل عظیمی از تبلیغات در پلتفرم های جمعی مختلف از جمله تلویزیون و رسانه های اجتماعی هستیم. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از مردم، بازاریابی را مترادف با مواردی چون تبلیغات و ویزیتوری و … بدانند. لازم به ذکر است که این مترادف قرار دادن، تا حد زیادی اشتباه است. باید اینگونه گفت که تبلیغات و فروش، تنها قسمتی کوچک از دنیای بزرگ و پیچیده بازاریابی محسوب می گردد. در این بین، شناسایی تمایلات مصرف کننده، آشنایی با رفتار مصرف کننده، طراحی مطلوب محصول، قیمت گذاری دقیق و مناسب و بسیاری موارد دیگر را باید در این مقوله، گنجاند.
هدف این پروپوزال، بررسی عوامل موثر بر موفقیت سازمان ها در زمینه بازاریابی بوده و در این راستا، قاعده تبادل دانش ضمنی بین بازاریابی و فروش نیز مورد توجه قرار گرفته است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی با این ساختارها باشد. همچنین با توجه به جامعیت موضوع، می توان از آن برای کسب ایده های پژوهشی جدید برای آینده نیز استفاده کرد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از پروپوزال قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.