دانلود ترجمه مقاله تاثیر هوش مصنوعی بر بهبود تجربه مشتری از طریق بازاریابی رسانه اجتماعی
عنوان فارسی |
بررسی تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر بهبود تجربه مشتری از طریق بازاریابی رسانه اجتماعی: تحلیل نسل هزاره اردنی |
عنوان انگلیسی |
Investigating the impact of AI on improving customer experience through social media marketing: An analysis of Jordanian Millennials |
کلمات کلیدی : |
  هوش مصنوعی؛ تجربه کاربری؛ رسانه اجتماعی؛ واقعیت افزوده؛ اینفلوئنسرهای مجازی؛ چت بات ها |
درسهای مرتبط | بازاریابی رسانه های اجتماعی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2024 | تعداد رفرنس مقاله : 75 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – ظهور هوش مصنوعی (AI) تحول قابل توجهی در حوزه رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است. این تحقیق با هدف بررسی تأثیر فناوری های هوش مصنوعی در تجربه کاربر تحت بازاریابی رسانه های اجتماعی، با تمرکز بر واقعیت افزوده، اینفلوئنسرهای مجازی و چت بات ها در نسل هزاره اردنی طراحی شده است. ارتباطات با استفاده از تحلیل اهمیت در داده ها با استفاده از Smart PLS 4 و ترکیبی از آزمون مستقیم فرضیه و تحلیل واسطه ای ارزیابی شد. با این حال، نتایج ما نشان دهنده تأثیر غیرقابل چشم پوشی هوش مصنوعی بر تجربه کاربر در رسانه های اجتماعی است. علاوه بر این، ما دریافتیم که چت بات ها، اینفلوئنسرهای مجازی و واقعیت افزوده می توانند به طور مؤثری نقش تجربه کاربر را در نگرش کاربران نسبت به هوش مصنوعی کاهش دهند. چنین نتایجی به دانش این حوزه کمک می کند و ورودی عملی برای محققان و متخصصان فراهم می کند.
The advent of artificial intelligence (AI) has triggered a significant evolution in the sphere of social media. This research is designed to explore the influence of AI technologies in user experience under Social Media Marketing examining augmented reality, virtual influencers, and chatbots in Jordanian Millennials. The associations were assessed with the importance analysis in the data using Smart PLS 4 and a combination of direct hypothesis testing and mediation analysis. With that being said, our results suggest a non-negligible effect of AI on the social media user journey. In addition, we find that chatbots, virtual influencers, and augmented reality can effectively mitigate the role of user experience in user attitudes toward AI. Realizations like these contribute to the epistemology of the area and provide actionable input for researchers and professionals.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.