دانلود ترجمه مقاله اهمیت مدیریت بازاریابی روابط در تجارت بیمه در آلبانی
عنوان فارسی |
اهمیت مدیریت بازاریابی روابط در تجارت بیمه در آلبانی |
عنوان انگلیسی |
Importance of relationship marketing management in the insurance business in Albania |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت روابط؛ روابط مشتری؛ خدمات بیمه ای |
درسهای مرتبط | مدیریت بیمه |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2012 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. بازار بیمه در آلبانی 4. بازاریابی رابطه در تجارت بیمه در آلبانی 5. نتیجه گیری
چکیده – در سال های اخیر، مدیران شروع به درک اهمیت حفظ مشتریان فعال در شرکت ها به عنوان عامل کلیدی در تضمین بقای خود کرده اند. علاوه بر این، مزایای مربوط به شرکت ها در حفظ مشتریان وفادار برجسته شده است. این وفاداری از افزایش سازمان دهی روابط مشتریان ظهور یافته و مزایای بیشتری را برای شرکت به ارمغان می آورد. هدف از این مقاله، تأکید بر اهمیت مدیریت بازاریابی روابط در مشاغل بیمه ای آلبانی می باشد.
In recent times, managers have started understanding the relevance of retaining active customers with companies as a key component guarantying their survival in the market. Moreover, the benefits associated with companies counting on loyal customers have been highlighted. This loyalty emerges from the relationship “customerorganization”, the longer and more intense the relationship is, the higher the benefits. The aim of this paper is to emphasizes the importance of relationship marketing management in Albanian insurance businesses.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.