دانلود ترجمه مقاله استراتژی های مالی زنجیره تامین سبز با رقابت بازار و محدودیت های مالی
عنوان فارسی |
استراتژی های مالی زنجیره تامین سبز با رقابت بازار و محدودیت های مالی |
عنوان انگلیسی |
Green supply chain finance strategies with market competition and financial constraints |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت زنجیره تامین؛ امور مالی زنجیره تامین سبز؛ محدودیت های مالی؛ رقابت |
درسهای مرتبط | مدیریت زنجیره تامین |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2024 | تعداد رفرنس مقاله : 49 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مدل 4. تصمیم گیری سفارش دهی خرده فروشان 5. تحلیل عددی 6. نتیجه گیری
چکیده – در زمینه توسعه پایدار، رقابت بازار در حال تشدید است و محدودیتهای مالی به عنوان یک مانع مهم برای سرمایهگذاری در پروژههای سبز ظاهر شده است. مالی زنجیره تامین سبز (GSCF)، که با همکاری بلندمدت مشخص میشود، به عنوان یک رویکرد مالی حیاتی برای کاهش محدودیتهای مالی شرکتها و هدایت جریانهای سرمایه به صنایع دوستدار محیط زیست ظهور کرده است. ما یک زنجیره تامین دو مرحلهای با یک تامینکننده و دو خردهفروش رقیب در یک دوره واحد پیشنهاد میکنیم و به طور همزمان تصمیمات سفارشدهی، فروش و تامین مالی را تحت رقابت بررسی میکنیم. خردهفروشان محدود به ملاحظات مالی ممکن است از GSCF یا وامهای بانکی سنتی (BF) استفاده کنند. این مطالعه تأثیر رقابت بر استراتژیهای قیمتگذاری و فروش در طول فصل فروش را بررسی میکند. نتایج نشان میدهد که خردهفروشان بر اساس سطح رقابت بازار بین استراتژیهای تخفیف و پاسخگو انتخاب میکنند. در طول فصل سفارشدهی، خردهفروشان زمانی که نرخهای بهره یکسان هستند، بازار محصول را به طور مساوی تقسیم میکنند و تامینکننده با در نظر گرفتن نرخ بهره تامین مالی، یک قرارداد زنجیره تامین تدوین میکند. در حضور نرخهای بهره متفاوت، خردهفروشان ممکن است همیشه GSCF را انتخاب نکنند، حتی زمانی که نرخ بهرهای با مزیت ارائه میدهند، به دلیل تأثیرات جامع استراتژیهای عملیاتی و مالی. قابل توجه است که خردهفروشان رقابتی زمانی که سرمایه اولیه سرمایهگذاری سبز آنها از یک آستانه خاص فراتر رود، GSCF را انتخاب نمیکنند.
In the context of sustainable development, market competition is intensifying, and financial constraints have emerged as a significant hindrance to green project investment. Green Supply Chain Finance (GSCF), characterized by long-term collaboration, has emerged as a crucial financial approach to mitigate corporate financial limitations and channel capital flows into environmentally friendly industries. We propose a two-echelon supply chain with one supplier and two competing retailers over a single period and investigate ordering, sales, and financing decisions simultaneously under competition. Retailers constrained by financial considerations may secure GSCF or traditional bank financing (BF) loans. This study investigates the influence of competition on pricing and sales strategies during the selling season. The results demonstrate that retailers select between clearance and responsive selling strategies based on the level of market competition. During the ordering season, retailers share the product market equally when interest rates are uniform, and the supplier formulates a supply chain contract while considering the financing interest rate. In the presence of differential interest rates, retailers may not always opt for the GSCF, even when they offer an interest rate advantage, due to the comprehensive impacts of operational and financial strategies. Remarkably, competitive retailers do not choose the GSCF when their initial green investment capital surpasses a certain threshold.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.