دانلود ترجمه مقاله حاکمیت مدیریت اطلاعات و داده ها در شبکه های توزیع هوشمند
عنوان فارسی |
حاکمیت مدیریت اطلاعات و داده ها در شبکه های توزیع هوشمند: افزایش کارایی با ایجاد تعادل بین هماهنگی و رقابت |
عنوان انگلیسی |
Governance of data and information management in smart distribution grids: Increase efficiency by balancing coordination and competition |
کلمات کلیدی : |
  شبکه های هوشمند؛ مدیریت داده ها؛ مدیریت اطلاعات؛ حاکمیت؛ هماهنگی |
درسهای مرتبط | شبکه ی هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 35 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بحث فعلی در زمینه کنترل داده ها از اندازه گیری هوشمند و تعریف مدیریت اطلاعات در شبکه های هوشمند 3. محیط سازمانی مدیریت اطلاعات در شبکه های هوشمند 4. مدل های حاکمیتی برای مدیریت اطلاعات 5. نتیجه گیری
چکیده – شبکه های هوشمند باید بهره وری را با افزایش هماهنگی در سطح شبکه توزیع برق و تسهیل رقابت بازارهای جدید برای سرویس ها در این سطح بهبود بخشند. مدیریت اطلاعات به موضوع جدیدی در زنجیره تأمین برق و مؤلفه ضروری شبکه های هوشمند تبدیل شده است. حاکمیت مدیریت اطلاعات باید اهداف هماهنگی و رقابت را متعادل کند. بر اساس تجزیه و تحلیل های انجام شده در این مقاله، به نظر می رسد که مشارکت کنندگان موجود در زنجیره تأمین برق و رویکرد های مربوط به حاکمیت برای این هدف و رویکردهای حاکمیت جدید و نقش های مورد نیاز نامناسب باشند.
Smart grids should increase efficiency by enhancing coordination at the electricity distribution grid level and facilitating new market competition for services on a level playing field. Information management has become a new task in the electricity supply chain and an essential component of smart grids. Governance of information management should balance the goals of coordination and competition. Based on the analysis in this paper, existing participants in the electricity supply chain and the corresponding governance approaches appear to be unsuited to this goal and new governance approaches and roles are needed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.