دانلود ترجمه مقاله راهبردهای بازی گونه سازی در برنامه های کاربردی موبایل برای ترک دخانیات

عنوان فارسی

استفاده از راهبردها و تاکتیک های بازی گونه سازی در برنامه های کاربردی موبایل برای ترک دخانیات: مروری بر بازار برنامه های کاربردی موبایل در بریتانیا

عنوان انگلیسی

Use of gamification strategies and tactics in mobile applications for smoking cessation: a review of the UK mobile app market

کلمات کلیدی :

  دخالت های درمانی مبتنی بر تلفن همراه؛ ترک دخانیات؛ بازی گونه سازی؛ برنامه کاربردی تلفن همراه

درسهای مرتبط روانشناسی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : BMJ Journal
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 48
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
BMJ Journal
قیمت دانلود ترجمه مقاله
86,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف. ثابت شده است که دخالت های درمانی مبتنی بر تلفن همراه حداقل در کوتاه مدت، ابزار موثری برای ترک دخانیات است. بازی گونه سازی یعنی استفاده از اجزاء طراحی بازی در زمینه های غیربازی، با مشغولیت و انگیزه بیشتری همراه شده است، همان عوامل ضروری موفقیت برای پیروزی طولانی مدت راه حل های سلامت موبایل. با این حال تا این تاریخ، هیچ بررسی برنامه های کاربردی استفاده از بازی گونه سازی در برنامه های کاربردی موبایل برای ترک دخانیات را بررسی نکرده است. هدف از این مرور، بررسی و کمی سازی استفاده از راهبردها (اصول گسترده) و تاکتیک ها (مشخصه های روی صفحه) میان برنامه های کاربردی موبایل موجود برای ترک دخانیات در بریتانیاست. روش ها. بازارهای اندروید و iOS بریتانیا در فوریه 2018 برای شناسایی برنامه های کاربردی ترک دخانیات جستجو شد. 125 برنامه کاربردی اندرود و 15 برنامه کاربردی iOS به طور جداگانه توسط دو محقق برای بررسی کارکردهای اصلی، رعایت دستورالعمل پنج A ترک سیگار، و بکارگیری راهبردها و تاکتیک های بازی گونه سازی آزمایش شد. ما تفاوت ها میان پلتفرم ها را با آزمون های χ2 بررسی کردیم. ضریب های وابستگی برای بررسی رابطه میان تعهد به دستورالعمل ها و بازی گونه سازی محاسبه شد. نتایج. معمول ترین کارکرد 140 برنامه کاربردی تلفن همراه که بررسی کردیم، برای کاربران امکان ردیابی روزانه از/تا تاریخ ترک را فراهم می کرد (86.4%). رایج ترین راهبرد بازی گونه سازی در هر دو پلتفرم، بازخورد عملکردی بود (91.4%). بیشتر برنامه های کاربردی انتخاب شده یک سطح متوسط از راهبردها (55.0%) و تاکتیک ها (64.3%)ی بازی سازی داشت و چند برنامه کاربردی سطح بالایی از راهبردها (6.4%) و تاکتیک ها (5.0%)ی بازی گونه سازی را بکار گرفته بودند. هیچ اختلاف قابل توجه آماری میان دو پلتفرم در خصوص سطح بازی گونه سازی مشاهده نشد (p>0.05)، و وابستگی های ضعیفی میان رعایت پنج A، و راهبردها (r=0.38) و تاکتیک های (r=0.26) مشاهده شد. نتیجه گیری. یافته های این بررسی نشان می دهد که سطح بالایی از بازی گونه سازی توسط بخش کوچکی از برنامه های کاربردی ترک سیگار در بریتانیا بکار گرفته می شود. بررسی بیشتر کاربرد بازی گونه سازی در برنامه های کاربردی ترک سیگار می تواند بینش هایی در مورد نقش آن در ترک سیگار فراهم کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Objective: Mobile phone-based interventions have been proven to be effective tools for smoking cessation, at least in the short term. Gamification, that is, the use of game-design elements in a non-game context, has been associated with increased engagement and motivation, critical success factors for long-term success of mobile Health solutions. However, to date, no app review has examined the use of gamification in smoking cessation mobile apps. Our review aims to examine and quantify the use of gamification strategies (broad principles) and tactics (on-screen features) among existing mobile apps for smoking cessation in the UK. Methods: The UK Android and iOS markets were searched in February 2018 to identify smoking cessation apps. 125 Android and 15 iOS apps were tested independently by two reviewers for primary functionalities, adherence to Five A smoking cessation guidelines, and adoption of gamification strategies and tactics. We examined differences between platforms with χ2 tests. Correlation coefficients were calculated to explore the relationship between adherence to guidelines and gamification. Results: The most common functionality of the 140 mobile apps we reviewed allowed users to track the days since/until the quit date (86.4%). The most popular gamification strategy across both platforms was performance feedback (91.4%). The majority of apps adopted a medium level of gamification strategies (55.0%) and tactics (64.3%). Few adopted high levels of gamification strategies (6.4%) or tactics (5.0%). No statistically significant differences between the two platforms were found regarding level of gamification (p>0.05) and weak correlations were found between adherence to Five A’s and gamification strategies (r=0.38) and tactics (r=0.26). Conclusion: The findings of this review show that a high level of gamification is adopted by a small minority of smoking cessation apps in the UK. Further exploration of the use of gamification in smoking cessation apps may provide insights into its role in smoking cessation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 16 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 6 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 86,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله راهبردهای بازی گونه سازی در برنامه های کاربردی موبایل برای ترک دخانیات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi