عنوان فارسی |
ارزیابی فاکتورهای موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری از طریق رویکردهای فازی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره)) |
عنوان انگلیسی |
Assessment of effective factors on successful implementation of customer relationship management through fuzzy approaches (Case study: Imam Khomeini Airport) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت صنعتی؛ مديريت فناوري اطلاعات گرايش سيستمهاي اطلاعاتي پيشرفته |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان آماده شده و در آن به بررسی فاکتورهای حیاتی در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تمرکز بر رویکردهای فازی پرداخته شده است. محققین زیادی به مطالعه در زمینه CRM پرداخته اند و در نتیجه مقالات بیشماری در این زمینه موجود می باشد که در نگارش این پژوهش نیز از معتبرترین آنها استفاده شده است. استانداردهای مورد نیاز برای نگارش یک پروپوزال کامل از جمله روش تحقیق و گردآوری داده ها، ارائه مدل مفهومی، جامعه آماری و روش نمونه گیری و ابزارهای پژوهشی در این پژوهش رعایت شده اند. پژوهشگر می تواند با مبنا قرار دادن این پروپوزال، موضوع مشابهی را انتخاب کرده و برای اهداف تحقیقاتی خود آماده نماید. همانطور که ذکر شد، مبحث کلیدی این پژوهش، مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:
مولفه های اصلی CRM، عبارتند از ساخت و مدیریت ارتباط با مشتری از طریق بازاریابی، نظارت بر روابط در فازهای مختلف، مدیریت این روابط در هر مرحله و شناخت این موضوع که توزیع ارزش یک رابطه در شرکت، همگن نیست. هنگام ایجاد و مدیریت ارتباط با مشتری از طریق بازاریابی شرکت های می توانند از ابزارهای مختلفی برای کمک به طراحی سازمان، طرح های انگیزشی، ساختارهای مشتری، و بهینه سازی در دستیابی به اهداف کمپین های بازاریابی استفاده کنند. به لطف فازهای مختلف یک CRM موفق، کسب و کارها خواهند توانست تا تعاملات مرتبط با مشتریان، بهره مند گردند. فاکتور نهایی CRM نیز، اهمیت CRM را از طریق سوددهی ارتباط با مشتریان برجسته خواهد کرد. به واسطه ارزیابی عادات خاص هر کدام از مشتریان، شرکت ها می توانند منابع مختلف و میزان توجه متفاوتی را برای هر نوع از مشتریان تخصیص دهند. هوش ارتباطی یا آگاهی از نوع روابط با مشتریان می تواند مولفه مهمی در فازهای اصلی یک CRM محسوب گردد. شرکت ها می توانند با استفاده از داده های دموگرافیکی مشتریان مانند جنسیت، سن، درآمد و تحصیلات و ارتباط آنها با اطلاعات خرید، مشتریان را دسته بندی نمایند.
در ادامه قسمتی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده، قرار داده شده است:
محسن –
خوب