دانلود پروپوزال فاکتورهای اجتماعی و سازمانی تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر فاکتورهای اجتماعی و سازمانی تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی در استان اردبیل)

عنوان انگلیسی

A Study on Social and Organizational Factors Affecting Customer Loyalty in the Banking Sector (Case Study: Keshavarzi Bank in Ardabil Province)

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

جهانی شدن و مقررات زدایی سریعاً گرایش های رقابتی در محیط بازار را افزایش داده اند، بنابراین امروزه، عبور از مرزها و داشتن رقابت بین المللی مطلوب برای شرکت ها، بسیار آسانتر شده است. مخصوصا اینکه، پیشرفت فنآوری، تغییرات پیشرفته و تغییر همیشگی انتظارات مشتریان و همچنین رقابت پذیری شدید بازاری، باعث اهمیت و ارزش یافتن مسائل مرتبط با کیفیت خدمات مشتری در صنعت خدمات، شده است. این موضوع به میزان قابل توجهی، باعث می شود متخصصان در بخشی بدون گزینه معنادار دیگر اما برای پرداختن مناسب و بیشتر به این مسئله جهت مرتبط شدن در بازار رقابتی، فعالیت کنند. صنعت خدمات ظاهراً سریعاً گسترش یافته است، در حقیقت، صنعت خدمات اکنون نقش روز افزونی در اقتصاد جهانی ایفا می کند.

رقابت پذیری بازار و دسترسی به اطلاعات باعث تغییر رفتار مشتری شده است که این موضوعی برای شرکت ها می باشد. از سوی دیگر، برای شرکت ها، جذب مشتریان جدید می تواند بسیار پرهزینه باشد و در نتیجه باعث شود مشتریانی که قبلاً داشته اند را حفظ کنند. بنابراین، علاوه بر جذب مشتریان جدید، شرکت ها باید وفاداری کسانی که قبلاً داشته اند را برای خود بالا ببرند، زیرا مشتریان وفادارتر فروش کل شرکت را افزایش می دهد، علاوه بر اینکه یک اختلاف بزرگ فراتر از رقیبان بوجود می آورد. از دیدگاه مشتری، نظریه بازاریابی اشاره می کند که مشتریان مبادلات رابطه ای با شرکت ها بوجود می آورند، هنگامی که باور داشته باشند منافع و مزیت هایی که از چنین مبادله رابطه ای حاصل می شوند، فراتر از هزینه ها می باشند. برای موسسات مالی و بانک ها، وفاداری بسیار مهم است، که این بخاطر محیط بسیار رقابتی و لزومیت برای رشد همیشگی و حفظ سهم بازار می باشد.

ایده وفاداری مشتری ریشه در سالهای بسیار متمادی دارد. انجام تغییرات اساسی در بخش بانکداری بیش از پیش مهم شده است. وفاداری مشتری، زمینه مهمی برای پژوهش در مطالعه خدمات می باشد. مسئله حیاتی برای موفقیت مداوم یک سازمان، پتانسیل حفظ مشتریان فعلی آن و وفادار کردن آنها به برندهایش می باشد. تعدادی از محققان در زمینه وفاداری مشتری تلاش کرده اند تا عوامل تاثیر گذار بر آن را دسته بندی کنند. وفاداری مشتری باید به صورت ترکیبی از رضایت مشتری و اعتماد مشتری دیده شود. همچنین تعهد و رضایت مشتری تعیین کننده مهم وفاداری مشتری هستند. وفاداری مشتری مزیت های قابل توجهی را برای شرکت ها حاصل می کند.

این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. در نتیجه، مطالعه این پروپوزال می تواند به دانشجویان در آشنایی بیشتر با این ساختارها کمک کرده و ایده های پژوهشی جدیدی را نیز در اختیار آنها قرار دهد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس آن قرار داده شده است:

عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال فاکتورهای اجتماعی و سازمانی تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi