دانلود ترجمه مقاله بررسی تأثیرات خدمات اضافی در رابطه با احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی

عنوان فارسی

بررسی تأثیرات خدمات اضافی در رابطه با احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی

عنوان انگلیسی

Examining the influence of service additions on manufacturing firms' bankruptcy likelihood

کلمات کلیدی :

  استراتژی خدمات؛ پیشنهاد خدمات؛ شرکت های تولیدی ؛ ورشکستگی؛ تئوری پورتفیلو

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 78
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پس زمینه ها 3. توسعه ی فرضیات 4. روش تحقیق 5. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی 7. محدودیت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه با ارزیابی اطلاعات ثانویه از 74 تولید کننده ورشکسته و 199 رقبای غیر ورشکسته همسان، به بررسی رابطه ی بین ارائه خدمات تولید کنندگان و ابقای آنها می پردازد. در حالیکه نتایج حاکی از آن است که تعداد خدمات ارائه شده با احتمال ورشکستگی به طور قابل توجهی مرتبط نیست، اما همچنین نشان می دهد که تعداد بیشتری از خدمات ارائه شده مرتبط با محصول و غیرمرتبط با محصول موجب کاهش احتمال ورشکستگی می شود و این زمانی رخ می دهد که عوامل زمینه ای در سطح شرکت تکمیل شده باشد. ارائه خدمات مرتبط با محصول موجب کاهش احتمال ورشکستگی برای آن دسته از شرکت هایی می شود که دارای محصولات گوناگونی هستند. به نوبه ی خود، شرکت هایی که دارای منابع به حد کافی ضعیفی می باشند، می توانند به وسیله ی ارائه ی خدمات غیر مرتبط با محصول احتمال ورشکستگی را کاهش دهند. در مقابل، شرکت ها نباید انتظار داشته باشند که عملکرد موفقیت آمیز در فروش محصولات، با تمرکز بر خدمات وابسته به محصول، شانس ابقای شرکتشان را افزایش خواهد داد. با توجه به این یافته ها، این مطالعه، این مفهوم که خدمات اضافی به طور یکسان شانس ابقای شرکت را افزایش می دهد را به چالش می کشد؛ مقاله، مطالعات تجربی پیشین را در کشف اثرات متناقض انتقادی در سطح شرکت گسترش می دهد؛ و تئوری پورتفیلو را به عنوان یک مبنای نظری برای بررسی گسترش خدمات تولیدکنندگان پیشنهاد می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

By evaluating secondary data from 74 bankrupt manufacturers and 199 matched non-bankrupt competitors, this study investigates the relationship of manufacturers' service offerings to their survival. While showing that the number of services offered is not significantly associated with bankruptcy likelihood, the results suggest that greater numbers of product-related and product-unrelated service offerings do reduce bankruptcy likelihood when properly complemented by firm-level contextual factors. Offering more product-related services causes bankruptcy likelihood to decrease for those companies that have a sufficiently diversified product business. In turn, companies with sufficient slack resources can expect bankruptcy likelihood to be reduced from the offering of more product-unrelated services. In contrast, companies should not expect that successful product sales performance will increase their chances of survival by focusing on product-dependent services. In light of these findings, this study challenges the notion from conceptual literature that additional services per se increase the chances of firm survival; it extends prior empirical studies in uncovering critical firm-level context effects; and it proposes portfolio theory as a theoretical foundation to examine manufacturers' service expansions

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بررسی تأثیرات خدمات اضافی در رابطه با احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi