دانلود ترجمه مقاله ارزیابی شاخص های کمی فعالیت های بازاریابی در بخش بانکداری

عنوان فارسی

ارزیابی شاخص های کمی فعالیت های بازاریابی در بخش بانکداری

عنوان انگلیسی

Evaluation of quantitative indicators of marketing activities in the banking sector

کلمات کلیدی :

  بازاریابی؛ مدیریت بازاریابی؛ ارزیابی کارایی؛ بخش بانکی؛ اسلواکی

درسهای مرتبط مدیریت مالی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 41
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. داده ها و روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری و توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این تحقیق، بهره وری فعالیت های بازاریابی در یک شرکت منتخب از بخش بانکداری را ارزیابی کرده و معیارهایی ارائه داده که در عملکرد کلی سازمانی سهیم است. کارت های امتیازی متوازن اهدافی را برای موفقیت های شرکت در زمینه استراتژی های تجاری از نظر توسعه مثبت آینده و تحقق بخشیدن به فعالیت های بازاریابی فردی تعیین کرده اند. چند معیار، انتخاب شرکت را تعیین می کند: شرکت باید دارای بخش بازاریابی کارآمدی باشد که توجه ویژه ای به بودجه شرکت در زمینه هزینه های بازاریابی داشته باشد. شاخص های اصلی مربوط به این مقیاس ها به منظور اندازه گیری کارایی فعالیت های بازاریابی و تعیین میزان رقابت به کار گرفته می شوند. یافته ها نشان از نرخ رشد ضعیف وام های شرکتی در مقایسه با نرخ رشد کلی بازار و رشد منفی در زمینه سودآوری مشتریان می باشند. پیشنهادات فردی یک نقشه استراتژیک ارائه داده اند که روی دیدگاه ارزیابی عملکرد مشتریان در شرکت تمرکز دارند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study assesses the efficiency of marketing activities in a selected enterprise from the banking sector and proposes measurements that contribute to overall organizational performance. The Balanced Scorecard determines the goals for the enterprise's achievement of business strategy in terms of positive future developments and improved realization of individual marketing activities. Several criteria determine the choice of the enterprise: the enterprise must have a functioning marketing department that receives special attentionwith the company reserving funds formarketing expenditure.Main indexes fromindicators serve tomeasure the efficiency ofmarketing activities and to benchmark against competition. Findings show the lagging growth rate of loans of the company compared with the overall market growth rate and the negative growth in customer profitability. Individual proposals present a strategic map, focusing on customers' perspective of performance evaluation in the company.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ارزیابی شاخص های کمی فعالیت های بازاریابی در بخش بانکداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi