دانلود ترجمه مقاله ارزیابی شاخص های کمی فعالیت های بازاریابی در بخش بانکداری
عنوان فارسی |
ارزیابی شاخص های کمی فعالیت های بازاریابی در بخش بانکداری |
عنوان انگلیسی |
Evaluation of quantitative indicators of marketing activities in the banking sector |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی؛ مدیریت بازاریابی؛ ارزیابی کارایی؛ بخش بانکی؛ اسلواکی |
درسهای مرتبط | مدیریت مالی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 41 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. داده ها و روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری و توصیه ها
چکیده – این تحقیق، بهره وری فعالیت های بازاریابی در یک شرکت منتخب از بخش بانکداری را ارزیابی کرده و معیارهایی ارائه داده که در عملکرد کلی سازمانی سهیم است. کارت های امتیازی متوازن اهدافی را برای موفقیت های شرکت در زمینه استراتژی های تجاری از نظر توسعه مثبت آینده و تحقق بخشیدن به فعالیت های بازاریابی فردی تعیین کرده اند. چند معیار، انتخاب شرکت را تعیین می کند: شرکت باید دارای بخش بازاریابی کارآمدی باشد که توجه ویژه ای به بودجه شرکت در زمینه هزینه های بازاریابی داشته باشد. شاخص های اصلی مربوط به این مقیاس ها به منظور اندازه گیری کارایی فعالیت های بازاریابی و تعیین میزان رقابت به کار گرفته می شوند. یافته ها نشان از نرخ رشد ضعیف وام های شرکتی در مقایسه با نرخ رشد کلی بازار و رشد منفی در زمینه سودآوری مشتریان می باشند. پیشنهادات فردی یک نقشه استراتژیک ارائه داده اند که روی دیدگاه ارزیابی عملکرد مشتریان در شرکت تمرکز دارند.
This study assesses the efficiency of marketing activities in a selected enterprise from the banking sector and proposes measurements that contribute to overall organizational performance. The Balanced Scorecard determines the goals for the enterprise's achievement of business strategy in terms of positive future developments and improved realization of individual marketing activities. Several criteria determine the choice of the enterprise: the enterprise must have a functioning marketing department that receives special attentionwith the company reserving funds formarketing expenditure.Main indexes fromindicators serve tomeasure the efficiency ofmarketing activities and to benchmark against competition. Findings show the lagging growth rate of loans of the company compared with the overall market growth rate and the negative growth in customer profitability. Individual proposals present a strategic map, focusing on customers' perspective of performance evaluation in the company.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.