دانلود پروپوزال طبقه بندی چارچوب های اخلاقی در زمینه آموزش حسابداری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر طبقه بندی چارچوب های اخلاقی در زمینه آموزش حسابداری

عنوان انگلیسی

A study on the Classification of Ethical Frameworks in Accounting Education

رشته مرتبط :

  حسابداری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
94,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

آموزش به عنوان ابزاری مطرح شده است که بوسیله آن می توان اخلاق را در حرفه حسابداری بهبود بخشید. «جامعه حسابداری آمریکا» «کمیته ساختار، محتوا و حیطه آموزش حسابداری آینده» (AAA) بیان کرده است که معرفی استانداردهای اخلاقی، یکی از اهداف آموزش حسابداری است و این موضوع، مورد حمایت پژوهشی گسترده ای قرار گرفته است. انتقال استانداردهای اخلاقی برای اجتماعی شدن و خوگرفتن دانشجویان در حرفه حسابداری، بسیار مهم توصیف شده است. محققین حتی ادعا کرده اند که اکثریت قریب به اتفاق شرکت های حسابداری «عمدتاً بر همکاران اتکا می کنند تا اخلاق و رفتار اخلاقی انتظار رفته از این حرفه را پوشش دهند، نه اینکه خودشان آموزش اخلاق ارائه دهند. پژوهش ها بیان کرده اند که آموزش دانشگاهی تاثیر مثبتی بر استانداردهای اخلاقی دانشجویان، قابلیت اخلاقی شناختی، و استدلال تجویزی آنها، دارد. مطالعه حاضر اثر آموزش دانشگاهی بر تصمیمات اخلاقی در زمینه حسابداری را با بررسی تاثیر آن بر استدلال آزادانه بجای قابلیت اخلاقی شناختی یا استدلال تجویزی، مورد بررسی قرار می دهد. قابلیت اخلاقی شناختی (استدلال تجویزی)، سطحی از استدلال اخلاقی است که یک شخص در زمینه های عمومی (در یک زمینه خاص)، قادر به انجامش است. اما، استدلال آزادانه، سطح عملی استدلال اخلاقی است که یک فرد در یک زمینه خاص بکار می گیرد. این مهم است، زیرا پژوهش ها نشان می دهند که دانشجویان حسابداری ممکن است از قابلیت اخلاقی کامل خود هنگام مواجهه با تنگناهای حسابداری اخلاقی استفاده نکنند و نمره های استدلال تجویزی بیشتری نسبت به نمره های استدلال اختیاری داشته باشند. مطالعه حاضر، اولین مطالعه ای است که بررسی می کند که چگونه مدهای استدلال اختیاری اتخاذ شده توسط دانشجویان حسابداری تحت تاثیر تحصیلات دانشگاهی حسابداری قرار می گیرند و این در نهایت به چه نحو بر تصمیمات اخلاقی تاثیر گذار است. درک این مسائل به مربیان و مدرسان حسابداری امکان می دهد تا کمبودهای احتمالی در تصمیم گیری اخلاقی دانشجویان حسابداری، شروع شده با آموزش حسابداری و همچنین آن دانشجویانی که در شرف تکمیل تحصیلات خود هستند و بنابراین، راهنمایی هایی از این نظر که چه چیزی لازم است برای بهبود تصمیم گیری اخلاقی دانشجویان مورد تاکید قرار گیرد،  فراهم می کند.

این پروپوزال نیز به بررسی مفهوم اخلاق در آموزش حسابداری پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری آماده شده است. ساختارهای پروپوزال نویسی در این محصول کاملا رعایت شده و در نتیجه می تواند منبع مناسبی برای آشنایی دانشجویان با این ساختارها باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند زمینه ساز ایده های تحقیقاتی جدیدی برای محققین علاقه مند به این حوزه مطالعاتی باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

اخلاق و آموزش حسابداری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال طبقه بندی چارچوب های اخلاقی در زمینه آموزش حسابداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi