دانلود ترجمه مقاله توسعه مدلی از فرآیند تعمیر و نگهداری تجهیزات در شرکت خدمات تعمیرات

عنوان فارسی

توسعه مدلی از فرآیند تعمیر و نگهداری تجهیزات در شرکت خدمات تعمیرات با استفاده از رویکرد مبتنی بر عامل

عنوان انگلیسی

Developing a Model of Equipment Maintenance and Repair Process at Service Repair Company Using Agent-based Approach

کلمات کلیدی :

  تجهیزات؛ نگهداری؛ تعمیر؛ تعمیرات و نگهداری؛ سازمان تعمیر و نگهداری (MRO)؛ فرآیند MRO؛ شرکت خدمات تعمیرات؛ پشتیبانی نرم افزاری از تعمیر و نگهداری؛ مدلسازی مبتنی بر عامل؛ سیستم های مبتنی بر عامل؛ عامل های هوشمند؛ رویکرد مبتنی بر عامل؛ اتوماسیون؛ مدل شبیه سازی

درسهای مرتبط مهندسی مکانیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 16
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. رویکرد مبتنی بر عامل 3. اهداف 4. تحلیل پروسه MRO 5. تصویر پیشرفته ای از مدل 6. نتایج و کاربردها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در این مقاله ما به بررسی نحوه طراحی یک مدل برای نگهداری ابزارالات و انجام فرایند تعمیر در کمپانی خدمات تعمیرات، با استفاده از رویکرد مبتنی بر عامل می پردازیم، تا بتوان با این روش از بودجه در دسترس برای نگهداری و تعمیرات ابزار آلات، استفاده کارامد تری کرد، و نیز فشار کاری وارد بر متخصصان و کارشناسان را نیز کاهش داد. بدین منظور فرایند MRO که در خدمات تعمیرات وجود دارد را تحلیل نموده ایم. در مقاله حاضر، اهداف اصلی ساخت مدل و کاربردها و عملکردهای آن شرح داده شده اند. از رویکرد مبتنی بر عامل به منظور آغاز فرایند MRO کمک گرفته ایم. هم چنین مدل های ادراکی و منطقی فرایندهای MAS و Mro نیز ساخته شده اند. مقدمه: امروزه هدف اصلی سیاست های اقتصادی در کشور های توسعه یافته و درحال توسعه، درواقع رشد رقابت بین المللی و افزایش سهام کمپانی های داخلی آن کشور ها در بازارهای داخلی و بین المللی است. هم چنین بهبود کارایی عمکلرد آن ها نیز از دیگر اهداف مهم به شمار می آید. فرایند جهانی سازی و افزایش رقابت در عرصه بین الملل، که از مشخصه های اقتصاد جهانی است، در واقع پیش نیاز تغییر الگوی مدیریتی عرصه رقابت بودند. این امر به نوعی سیاست های صنعتی گذشته و سنتی را نقض می کرد و موجب تغییر سیستم جدید تولید محصولات که مبتنی بر تخصص و همکاری بود، گشت. به منظور مدرنیزه کردن صنایع و اطمینان از گسترش رقابت در این عرصه، لازم است که سرمایه گذاری های قابل توجهی در این زمینه صورت پذیرد. هدف اصلی از بهبود و پیشرفت کیفیت عملکرد یک ابزار، حصول اطمینان از کارکد طولانی مدت و بدون اشکال آن وسیله، و دقت عمل آن در کوتاه ترین زمان ممکن، و با صرف کمترین نیروی انسانی و هزینه برای نگهداری و تعمیر سازمان (MRO)، می باشد. البته این موارد برای بازیابی کیفیت فنی ماشین آلات که در مدت عمر استفاده از آن وسیله از بین رفته، لازم و ضروری است. به منظور حل این مسئله، سیستم نگهداری و تعمیر (M&R) وسایل مدرن طراحی شده است. سیستم مدیریت فرایند M&R وسایل مدرن که با بهره گیری از تاثیرات پروسه MRO اجرا می شود، دارای حداکثر انحراف ممکن از پارامتر تشخیصی (معیار محدودیت زمانی استفاده) و نیز مدت نگهداری دوره ای می باشد. نتیجه اعمال چنین مداخلاتی بهبود محتویات موجود و آشکار سازی تمام انواع شیوه های نگهداری سیستماتیک وسیله و برنامه های تعمیراتی آن است. از سوی دیگر می تواند موجب افزایش انعطاف پذیری وسیله در دوره کارایی آن و چرخه زندگی اش شود، یعنی به عبارت دیگر قابلیت نگهداری آن را که شاخصی از کارایی در فرایند MRO است، ارتقا می بخشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this paper we examine development a model of equipment maintenance and repair process at service repair company using agent-based approach for increase of efficiency of use the available funds for maintenance and repair of equipment, reduce the load on specialists. We have analyzed the MRO process of repair-service facility. The basic objects of the model and the functions they perform are defined in this paper. We use agent-based approach to simulate the MRO process. The conceptual and logical models of MAS of the MRO process have been developed. Introduction: Nowadays the dominant goal of economic policy in both developed and developing countries is the growth of the national competitiveness and increasing the share of domestic companies in the domestic and international markets, as well as improving the efficiency of their operations. The processes of globalization and the increasing international competition, which characterize the global economy, were objective prerequisite paradigm shift management of competitiveness, which is the rejection of traditional industrial policy and the transition to the new system of organization of production, which is based on the benefits of specialization and cooperation. In order to modernize the industry and ensure its competitiveness there is a need of serious investment injections [1]. The main objective of improving the quality of operation of the equipment is to ensure a long and trouble-free processing of the parts with specified performance, accuracy as well as with minimal time, labor and money on maintenance and repair organization (MRO), which are necessary to restore the technical qualities of machines which is lost during the process of operation. To solve this problem facility organizes system of maintenance and repair (M&R) process of tech equipment. Management system of M&R process of tech equipment carried with impact on MRO regime characterized by periodic maintenance and maximum admissible (critical) deviation of diagnostic parameter, (criterion of limiting state) equipment from the normative values. Consequence of the effective implementation of this intervention is to improve the content of the existing equipment and a clear realization of all kinds of its systematic maintenance and planned repairs. It increases the adaptability of operating period of the life cycle of machines, in other words maintainability, which should be used as a criterion of effectiveness of MRO process [2].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 30,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله توسعه مدلی از فرآیند تعمیر و نگهداری تجهیزات در شرکت خدمات تعمیرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi