دانلود ترجمه مقاله عملکرد و فشار محیطی: آنالیز نقش استراتژی نوآوری محیطی و قابلیت های بازاریابی
عنوان فارسی |
عملکرد و فشار محیطی: آنالیز نقش استراتژی نوآوری محیطی و قابلیت های بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Environmental pressures and performance: An analysis of the roles of environmental innovation strategy and marketing capability |
کلمات کلیدی : |
  مقررات محیطی؛ فشارهای سهامداران؛ استراتژی نوآوری محیطی؛ قابلیت های بازاریابی؛ عملکرد؛ DEA |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 84 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیش زمینه نظری و فرضیه های تحقیق 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. نتیجه گیری و محدودیت ها
چکیده – هدف از این مقاله بررسی رابطه بین فشارهای محیطی (یعنی، فشارهای سهامداران و مقررات محیطی) و عملکرد با توجه به نقش واسط استراتژی نوآوری محیطی و نقش واسط قابلیت های بازاریابی است. داده های اولیه جمع آوری شده از 121 شرکت تولیدی بریتانیایی و داده های ثانویه مربوط به عملکرد مالی شرکت ها به منظور تست روابط پیشنهادی مورد استفاده قرار می گیرند. نتایج نشان می دهند که استراتژی نوآوری محیطی به طور کلی و جزئی رابطه بین فشارهای سهامداری مقرراتی محیطی و عملکرد محیطی را اصلاح کرده و تأثیر مقررات محیطی روی عملکرد مالی را نشان می دهد. نتایج همچنین نشان می دهند که قابلیت های بازاریابی به طور چشم گیری رابطه بین مقررات محیطی و استراتژی نوآوری محیطی را تعدیل می کنند. بر اساس دیدگاه تئوری احتمال و قابلیت های دینامیکی و با بررسی تأثیرات واسطه ای و تعدیلی، نتایج این پژوهش، دستورالعمل های ارزشمندی برای توسعه استراتژی های نوآوری محیطی در اختیار مدیران قرار می دهند.
The purpose of this study is to explore the relationship between environmental pressures (i.e. environmental regulation and stakeholder pressures) and performance considering the mediating role of environmental innovation strategy and the moderating role of marketing capability. Both primary data collected from 121 UKbasedmanufacturing firms and secondary data on financial performance of the firms is used to test the proposed relationships. The results show that environmental innovation strategy fully/partially mediates the relationship between environmental regulation/stakeholder pressures and environmental performance, and partially mediates the effect of environmental regulation on financial performance. The results also indicate thatmarketing capability significantly moderates the relationship between environmental regulation and environmental innovation strategy. Drawing upon contingency theory and dynamic capability view, by testing the mediation and moderation effects, the results of this study provide managers with valuable guidance for developing environmental innovation strategy.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.