دانلود ترجمه مقاله مدل بهینه سازی تقسیم انرژی در شبکه های قدرت و ساختمان های تجاری

عنوان فارسی

یک مدل بهینه سازی تقسیم انرژی مشارکتی در میان شبکه های قدرت، ساختمان های تجاری و ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی

عنوان انگلیسی

A collaborative energy sharing optimization model among electric vehicle charging stations, commercial buildings, and power grid

کلمات کلیدی :

  مدیریت هوشمند؛ بهینه سازی احتمالاتی؛ ایستگاه شارژ؛ وسیله نقلیه به شبکه؛ تقریب زنی میانگین نمونه

درسهای مرتبط شبکه هوشمند
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 60
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
46,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بیان مدل و توصیف مسئله 3. الگوریتم تقریب زنی میانگین نمونه 4. بینش های مدیریتی و مطالعه محاسباتی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله، مدل تصمیم گیری مشارکتی با هدف بهینه سازی شارش الکتریسیته، در میان ساختمان های تجاری، ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV) و شبکه، تحت عدم قطعیت تقاضای توان را بررسی می کند. ما یک مدل برنامه نویسی احتمالاتی دو مرحله ای را پیشنهاد می کنیم که می تواند به طور واقع گرایانه، قیود عملیاتی مختلف را میان چندین ساختمان تجاری و ایستگاه های شارژ EV ثبت نماید. هم چنین یک رویکرد راه حل سفارشی را بر پایه روش تقریب زنی میانگین نمونه ارائه می کنیم که می تواند به طور بهره ور و دقیق، مدل پیشنهادی را حل نماید. در وهله آخر، یک مطالعه موردی در جهان حقیقی ارائه می شود که بینش های مدیریتی درباره نحوه اثرگذاری پارامترهای کلیدی ورودی (مثل عدم در دسترس بودن توان شبکه، محدودیت همکاری توان) بر هزینه و طراحی کل شبکه انرژی را فراهم می آورد. مقدمه: ساختمان های تجاری و بخش های حمل و نقل سطحی، از قسمت قابل توجهی از انرژی استفاده کرده و باعث بروز چالش های جهانی همانند تغییر اقلیم و کمبود منابع می شود. براساس اداره اطلاعات انرژی ایالت متحده [1]، ساختمان ها و بخش های حمل و نقل سطحی تقریبا 43.35% و 27.89% از منابع تولید شده در ایالت متحده را به ترتیب مورد استفاده قرار می دهند. در زمینه آلودگی های غیر مستقیم می توان گفت که هر دوی این بخش ها، تقریبا 78.9% از گاز گلخانه ای (GHG) را تولید می کنند که از این میان، بخش حمل و نقل و ساختمان، به ترتیب مسئولیت 44.6 و 34.3% را به عهده دارد [2]. اخیرا نگرانی های روزافزونی درباره بهره وری انرژی، وابستگی به سوخت های فسیلی و تاثیرات زیست محیطی باعث شده که توجهات زیادی معطوف به ساختمان های هوشمند و وسایل حمل و نقل الکتریکی (EVها) به ترتیب در بخش های ساختمان های تجاری و بخش حمل و نقل جاده ای شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper studied a collaborative decision model to optimize electricity flow among commercial buildings, electric vehicle (EV) charging stations, and the grid under power demand uncertainty. We propose a two-stage stochastic programming model that realistically captures different operational constraints between multiple commercial buildings and EV charging stations. We developed a customized solution approach based on Sample Average Approximation method that can solve the proposed model efficiently and accurately. Finally, a real-life case study is constructed that draws managerial insights into how different key input parameters (e.g., grid power unavailability, power collaboration restriction) affect the overall energy network design and cost. Introduction: Commercial buildings and surface transportation sectors utilize a significant portion of energy causing a number of global challenges such as climate change and resource scarcity. According to the U.S. Energy Information Administration [1], buildings and surface transportation sectors consume approximately 43.35% and 28.79% of total energy generated in the United States, respectively. Regarding indirect emissions, both sectors cause approximately 78.9% of greenhouse gas (GHG) emissions, of which the building and transportation sectors are responsible for 44.6% and 34.3%, respectively [2]. Recently, the growing concerns of energy efficiency, dependence on fossil fuels, and environmental impacts have attracted increasing attention on smart buildings and electric vehicles (EVs) in relation to commercial building and road transportation sectors, respectively.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 33 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 46,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدل بهینه سازی تقسیم انرژی در شبکه های قدرت و ساختمان های تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi