دانلود ترجمه مقاله تجارت الکترونیک در عصر اینترنت اشیا و داده های بزرگ
عنوان فارسی |
تجارت الکترونیک در عصر اینترنت اشیا و داده های بزرگ |
عنوان انگلیسی |
The Electronic Commerce in the Era of Internet of Things and Big Data |
کلمات کلیدی : |
  داده های بزرگ؛ تجارت الکترونیک |
درسهای مرتبط | اینترنت اشیا |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 6 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. داده های بزرگ در تأثیر صنعت تجارت الکترونیک 2. آنالیز کاربرد داده های بزرگ در Alibaba.com 3. اقدامات متقابل برای توسعه صنعت تجرات الکترونیک در چین تحت پیش زمینه داده های بزرگ
چکیده – امروزه، داده های بزرگ به طور گسترده ای برای ایجاد ثروت در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، مخصوصاً تجارت الکترونیک نقش بسزایی در زندگی مدرن بازی می کند و نقش داده های بزرگ در این حوزه دائماً در حال تحول می باشد. تقاضا برای تجارت الکترونیک منجر به ایجاد داده های زیادی شده و روش های پردازش سنتی و طرز تفکر در این زمینه قادر به پاسخ گویی به آنها نمی باشند. بنابراین روش داده های بزرگ دارای ظرفیت شروع صنعت تجارت الکترونیکی در عصر جدید می باشد. این مقاله تئوری تجارت الکترونیکی را مختصراً معرفی کرده و توسعه صنعت تجارت الکترونیک در چین را مورد آنالیز قرار داده است. سپس توسعه آینده تکنولوژی داده های بزرگ را در نظر گرفته و وضعیت داده های بزرگ را ارائه داده است. این مقاله همچنین تأثیر داده های بزرگ روی صنعت تجارت الکترونیک در چین را مورد مطالعه قرار داده و روش های فعلی استفاده شده در این صنعت را روی داده های زیاد با استفاده از Alibaba.com به عنوان یک نمونه مورد آنالیز قرار داده است. نهایتاً، تأثیر اصلی داده های بزرگ روی صنعت تجارت الکترونیکی خلاصه شده، چالش های پیش روی آن در آینده مد نظر قرار گرفته و راه حل های محتمل برای این مسأله ارائه شده است.
Nowadays big data is being used to create wealth in many fields, in particular e-commerce is playing an increasing role in modern life and the role of big data in this sphere is constantly evolving. The demand for e-commerce is creating massive amounts of data all the time and traditional processing techniques and ways of thinking have been unable to cope with it. Thus big data methodology has the capacity to launch the e-commerce industry into a new era. This paper briefly introduces the theory of e-commerce and analyses the Chinese e-commerce industry’s development. Then, it considers the future development of large data technology and the present state of big data. It also studies the impact of big data on the Chinese e-commerce industry and analyzes the current methods used by the industry on large amounts of data, using Alibaba.com as an example. Finally, the main impact of big data on the e-commerce industry is summarized, the challenges it faces in the future are considered and possible solutions to these problems are proposed.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.