دانلود ترجمه مقاله مدیریت انرژی ایستگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی برای شبکه توزیع شعاعی
عنوان فارسی |
سیستم مدیریت انرژی ایستگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی برای شبکه توزیع شعاعی با مولد پراکنده فتوولتائیک (PV-DG) |
عنوان انگلیسی |
Electric vehicle fast charging station energy management system for radial distribution network with a photo-voltaic distributed generator (PV-DG) |
کلمات کلیدی : |
  EVCS؛ مولد پراکنده فتوولتائیک؛ سیستم ذخیره انرژی؛ هزینه سالانه؛ مدیریت انرژی؛ شبکه توزیع شعاعی |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2024 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. مطالعه موردی 4. نتیجه گیری و چشم انداز آینده
چکیده – با افزایش تقاضا برای خودروهای الکتریکی (EV) در همه کشورها، شرکتهای خودروسازی انواع مختلفی از EV را عرضه میکنند. نصب ایستگاههای شارژ خودروهای الکتریکی (EVCS) در شبکه فعلی سیستم برق بدون اصلاح میتواند بار اضافی بر شبکه فعلی وارد کند. با این حال، اگر EVCS از منابع انرژی تجدیدپذیر تامین شود، میتوان این بار اضافی را کاهش داد. این مقاله طرحهای مدیریت انرژی را با نصب یک مولد پراکنده فتوولتائیک (PV-DG) و سیستم ذخیره انرژی (ESS) در یک EVCS پیشنهاد میکند. یک سیستم 33 باس IEEE برای مکان روستایی عربستان سعودی بریتانیا انتخاب شده است تا طرحهای مدیریت انرژی در زمان واقعی را معرفی کند. در این شبکه توزیع شعاعی (RDN)، سه EVCS با ظرفیتهای مختلف در مکانهای مختلف نصب شده است تا پایداری شبکه را حفظ کند. برنامه جریان توان در محیط MATLAB برای بررسی پایداری شبکه استفاده میشود. دادههای دقیق خورشیدی، الگوهای ترافیک و الگوهای شارژ EV در عربستان سعودی جمعآوری شده و برای مدیریت انرژی در EVCS استفاده میشود. سه مورد برای مقایسه استفاده میشود: هزینههای سالانه EVCS، مزایای سالانه EVCS و هزینههای سالانه سوخت شبکه. تمام موارد پیشنهادی نیز در MATLAB با استفاده از MATPOWER6 شبیهسازی میشوند تا تأثیر آنها بر پروفایل ولتاژ و جریانهای خطوط برق بررسی شود.
As the demand for electric vehicles (EVs) increases in all countries, automobile companies are launching different types of EVs. Installation of EVCS in the present power system network without modification can cause an extra burden on the present network. However, this extra burden can be reduced if EVCS gets a supply of renewable energy resources. This paper proposes energy management schemes by installing a photo-voltaic distributed generator (PV-DG) and energy storage system (ESS) at an EVCS. An IEEE-33 bus system for the Saudi Arabia United Kingdom rural location has been selected to introduce real-time energy management schemes. In this radial distribution network (RDN), three EVCS of different capacities are installed at different locations to maintain the stability of the network. The power flow program is used in the MATLAB environment to check the stability of the network. Accurate solar data, traffic patterns, and EV charging patterns in Saudi Arabia are collected and used for energy management at EVCS. Three cases are used for comparison: EVCS annual charges, EVCS annual benefits, and grid annual fuel charges. All proposed cases are also simulated in MATLAB using MATPOWER6 to check the impact on voltage profile and power line flows.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.