دانلود ترجمه مقاله گفتار خود محور در آثار ویگوتسکی و پیاژه : مفاهیم آموزشی و بازنمایی توسط معلمان
عنوان فارسی |
گفتار خود محور در آثار ویگوتسکی و پیاژه : مفاهیم آموزشی و بازنمایی توسط معلمان |
عنوان انگلیسی |
Egocentric Speech in the Works of Vygotsky and Piaget: Educational Implications and Representations by Teachers |
کلمات کلیدی : |
  گفتار خودمحور؛مفاهیم آموزشی؛بازنمایی توسط معلمان؛روانشناسی ژنتیک؛روانشناسی فرهنگی-تاریخی |
درسهای مرتبط | روانشناسی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : International Journal of Humanities and Social Science |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 28 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مواد و روش ها 3. بحث و نتیجه گیری 4. نتیجه گیری
این مقاله یک مطالعه و جستجوی کمی وکیفی کاربردی به منظور درک گفتار خودمحور مطابق با ویگوتسکی و پیاژه ، و از طریق بررسی ادبیات، مفاهیم آموزشی حاصل از ایده های ویگوتسکی و پیاژه را ارائه میدهد. علاوه بر این، بازنمایی از این ایده ها توسط پانزده معلم آموزش ابتدایی بررسی شده است. درک گفتار خودمحور در ویگوتسکی و پیاژه مهم میباشد. با وجود تفاوت در چگونگی تصور آنها از ماهیت، عملکرد و مفاهیم، برای هر دو، گفتار خود محور به طور ذاتی به آن مرتبط بوده و درک ما از پیشرفت کودک را تسهیل مینماید. باتوجه به بازنمایی معلمانی که کودکانی را که از زبان خودمحور استفاده میکردند آنها را محدود میکردند، زمانی که معلمان عواقب منفی از این زبان را ایجاد کردند، آنها آن را به جنبه اخلاقی و عاطفی و همچنین به شناخت نسبت دادند. با این حال، رویکرد آنها عملا بیشتر از کسانی بود که در نظریه های روان شناختی مورد خطاب واقع شده بودند. لذا این مطالعه برای کمک به درک محدودیت ها و دامنه دوره تربیت معلم میباشد.
This paper presents an applied qualitative and quantitative study and seeks to understand egocentric speech according to Vygotsky and Piaget and, through a literature review, the educational implications of Vygotsky and Piaget’s ideas. Additionally, the representations of these ideas by fifteen teachers of basic education are investigated. It is important to understand egocentric speech in Vygotsky and Piaget. Despite the differences in how they conceive its nature, functions and implications, for both, egocentric speech is intrinsically linked to and facilitates our understanding of child development. Regarding the representation of teachers who criticized children who used egocentric language, when teachers established any negative consequences of such language, they attributed it to the affective and moral aspects as well as to cognition. However, their approach was more practically oriented than those found in the psychological theories addressed. Therefore, this study aids in understanding the limits and scope of teacher-training courses.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.