دانلود ترجمه مقاله تامین کنندگان آموزشی در محیط بازار
عنوان فارسی |
تامین کنندگان آموزشی در محیط بازار: واکنش بازاریابی مدارس در کشور شیلی |
عنوان انگلیسی |
Educational providers in the marketplace: Schools’ marketing responses in Chile |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی آموزشی؛ بازارهای آموزش؛ واکنش و پاسخ مدارس؛ کشور شیلی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 41 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. واکنش های مدارس به محیط های بازاری شده 3. نقش بازاریابی در مدارس 4. چارچوب تحلیلی بازاریابی مدارس 5. بازار آموزش شیلی 6. مطالعه موردی: داده ها و روش ها 7. فرآیند بازاریابی و منطق مدارس در اقدامات 8. توپولوژی های استراتژی های بازاریابی 9. نتیجه گیری و بحث و بررسی
نتیجه گیری و بحث و بررسی: بازاریابی آموزشی، پاسخی راهبردی و مدیریتی از مدارس برای معرفی سیاست های بازار محور و محیط های رقابتی می باشد. با این حال، از آنجایی که پاسخ های مدیریتی توسط تئوری های بازار آموزش پیش بینی نشده اند، این زمینه تحقیقاتی در مدارس ابتدایی و متوسط در بین مقالات ارائه شده نادیده گرفته شده است و به خوبی مورد بررسی و مطالعه قرار نگرفته است. به طور کلی، تحقیقات آموزشی به طور کافی با آنچه که شامل بازاریابی آموزشی می باشد، و نیز فرآیندهای متفاوتی که بازاریابی آموزشی در آن دخیل است، و نیز مفاهیم منطقی و راهبردی استراتژی های بازاریابی مدارس، تقابل نداشته است. استراتژی های بازاریابی آموزشی را نمی توان بدون در نظر گرفتن عوامل واسط و رابطه آنها با پاسخ های مدارس دیگر به بازار مانند تنوع و استراتژی های گزینش دانش آموزان مورد آنالیز و تحلیل قرار داد. نتایج حاصل در مطالعه موردی کشور شیلی نشان می دهد که روشی که در آن هر مدرسه با بازار در تعامل باشند، کلیدی برای درک بهتر فرم و شدت استراتژی های بازاریابی آنها است. علاوه بر این، ورای چارچوب نظارتی عمومی، مشخصه های هر فضای محلی می تواند روشی را تعیین کند که در آن کدام مدرسه استراتژی های بازاریابی را اتخاذ کند. سه توپولوژی مختلف مدارس (نهفته، متمرکز و گسترده) با توجه به استراتژی های بازاریابی شان شناسایی شدند، با وجود رویکرد مطالعه موردی ارائه شده در این مقاله، این توپولوژی ها را می توان برای آنالیز فرم های مختلف بازاریابی مدارس در زمینه های بازارهای محلی دیگر، و بسته به موقعیت بازاری هر مدرسه استخراج کرد. در همین راستا، فاکتورهای واسط و تعدیل کننده ای چون درک رقابت یا موقعیت مدرسه در سلسله مراتب محلی، در زمان تعیین نیاز به رقابت به منظور جذب دانش آموزان بسیار حیاتی و حائز اهمیت خواهد بود.
Conclusions and discussion: Educational marketing is a strategic and management response from schools to the introduction of market-oriented policies and competitive environments. However, as marketing responses are not expected by education market theory, this field remains underanalysed in primary and secondary education by the academic literature. Overall, educational research has not sufficiently dealt with what educational marketing entails, what are the different processes that educational marketing involves, and what are the logistical and organisational implications of marketing strategies for schools. Educational marketing strategies cannot be analysed in isolation without taking into account the mediating factors and its relationship with other schools’ responses to the market, such as diversification and student selection strategies. The results obtained in the Chilean case study show that the way in which each school interacts with the market is key to any understanding of the form and intensity of their marketing strategies. Furthermore, beyond the general regulatory framework, the characteristics of each local space determine the way in which schools follow the market and adopt marketing strategies. Three different school typologies – latent, focused and extensive – were identified according to their marketing strategies. Despite the case study approach presented in this paper, these typologies can be extrapolated to analyse the different forms and intensities of school marketing in other local market contexts, depending on the market situation of each school. In this respect, mediating factors, such as the perception of competition or the school position in the local hierarchy, are crucial when determining the need to compete in order to attract students.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.