دانلود ترجمه مقاله مدل عملکرد دینامیکی قطع موتور و FIDVR برای نظارت شبکه هوشمند

عنوان فارسی

مدل جدید عملکرد دینامیکی قطع موتور و FIDVR برای نظارت/ برنامه ریزی شبکه هوشمند

عنوان انگلیسی

A New Dynamic Performance Model of Motor Stalling and FIDVR for Smart Grid Monitoring/Planning

کلمات کلیدی :

  قطع موتور؛ بهبود ولتاژ با تاخیر ناشی از خطا؛ خطای آبشاری سیستم قدرت؛ تابع لیاپانوف شبه انرژی

درسهای مرتبط ماشین های الکتریکی؛ سیستم های توزیع انرژی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدل دینامیک سیستم قدرت و تابع انرژی مربوطه 3. مدل عملکرد دینامیک جدید برای توقف موتور و قطع حرارتی 4. مطالعه موردی 5. نقش عملکرد رله در تنظیم آستانه انرژی 6. نتیجه گیری و کارهای آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – قطع بارهای موتور القائی گشتاور ثابت متمرکز ناشی از خطاهای سیستم به بهبود ولتاژ با تاخیر ناشی از خطا (FIDVR) منجر می شود. این وضعیت باعث کاهش ولتاژ محلی بمدت چندین ثانیه، بعد از برطرف شدن خطا شده و به شکست سیستم آبشاری منجر می گردد. اگرچه تحقیقات گسترده ای در زمینه مدلسازی بارهای موتور وجود دارند، اتصال دینامیک بین بارهای موتور القائی تجمیعی و شبکه نیازمند بررسی بیشتر است. در این اثر، برای قطع موتور و توقف حرارتی، مدل عملکرد دینامیک توسعه یافت. این مدل دینامیکی را می توان با تابع لیاپانوف شبه انرژی ساخته و بعنوان بخشی از مدل آبشار دینامیک سیستم قدرت تلقی کرد. نمونه های شبیه سازی در نسخه ارتقاء یافته سیستم تست 57 باسه IEEE اجرا شدند. این مدل می تواند برای کنترل و برنامه ریزی شبکه هوشمند و تحلیل انرژی شکست آبشاری سیستم قدرت سودمند باشد. مقدمه: در شبکه توزیع با تراکم بالای بارهای کمپرسور مکانیکی محرک موتورهای القائی (تهویه های هوا)، ولتاژ موقت پایین و ناشی از خطا، باعث قطع موتورهای القائی می شود. این واحدهای قطع شده باعث مصرف توان راکتیو بالا و کاهش ولتاژ محلی بمدت چندثانیه بعد از برطرف شدن خطا می شوند. ولتاژ محلی بتدریج بهبود یافته و اغلب بیش از نقطه عملیات نرمال می باشد، چون تعداد زیادی از واحدهای قطع شده، بمدت 3 تا 20 ثانیه از شبکه قطع خواهند شد. این پدیده را معمولا بهبود ولتاژ با تاخیر ناشی از خطا (FIDVR) می نامند. براساس توصیف بالا، سیستمی که FIDVR را تجربه می کند، مستعد شکست آبشاری گسترده می باشد و این به سرعت عملکرد رله های حرارتبی بستگی دارد. اگر سیستم، کاهش ولتاژ را تجربه کند، در اینصورت هر خطا در طول فاصله، به قطع موتور در فیدرهای نزدیک دیگر و آبشاری منجر خواهد شد که در آن تعداد قطع موتور و در نهایت فروپاشی ولتاژ افزایش خواهد یافت (یعنی عدم بهبود ولتاژ). تصویر 1، پدیده ای با ولتاژ را نسبت به نمودار زمانی نشان می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The stalling of highly concentrated constant torque induction motor loads due to system faults may result in fault induced delayed voltage recovery. This state can cause significantly depressed local voltage for several seconds after the fault is cleared and can also lead to widely cascaded system failure. Though there is extensive study conducted within the modeling of motor loads, the dynamic connection between the aggregated induction motor loads and the grid still needs further investigation. In this paper, a dynamic performance model is developed for motor stalling and over heat thermal tripping. Specifically, this dynamic model can be constructed with an energy-like Lyapunov function, and can be incorporated as part of power system dynamic cascading model. The simulation examples are carried out in an enhanced version of the IEEE 57 bus test system, as demonstration for feasibility. This model may be beneficial for smart grid monitoring and planning, as well as energy analysis for power system cascading failure. INTRODUCTION: In a distribution network with a high concentration of induction motors driving mechanical compressor loads (most notably, air conditioners), a fault-induced, temporary low voltage may cause some of these induction motors to stall. These stalled units draw large amount of reactive power, and further depress local voltage for several seconds after the fault is cleared. The local voltage may gradually recover, and often exceeds its value at the normal operating point, because many of the stalled units will trip themselves off the grid by action of thermal protection having an inverse time-over current characteristic, which can take from 3 to 20 seconds [1]. This phenomenon is usually referred as fault-induced delayed voltage recovery (FIDVR). As the description above suggests, a system experiencing FIDVR is vulnerable to more widespread cascading failure, depending on the speed with which thermal relays act. If a system is experiencing depressed voltage, then any additional fault during the interval may result in further stalling of motor on other nearby feeders, and may result in a cascade in which growing numbers of motors stall, with ultimately collapsing voltage (i.e., no voltage recovery) [2]. Figure 1 illustrates the phenomenon with a representative voltage versus time plot.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 19 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدل عملکرد دینامیکی قطع موتور و FIDVR برای نظارت شبکه هوشمند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + ده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi