دانلود ترجمه مقاله یک مدل رابط کاربری بازاریابی دینامیک از به روز رسانی های محصول جدید

عنوان فارسی

یک مدل رابط کاربری بازاریابی دینامیک از به روز رسانی های محصول جدید

عنوان انگلیسی

A dynamic marketing-operations interface model of new product updates

کلمات کلیدی :

  بازاریابی؛ نفوذ نوآوری؛ اندازه گیری بزرگ؛ زمان بندی معرفی محصول جدید؛ آنالیز حساسیت

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 33 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 81
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه 3. تشریح مدل 4. آزمایشات عددی 5. نتایج عددی 6. خلاصه و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – دو فاکتور حیاتی موفقیت برای هر شرکتی عبارتند از معرفی محصولات جدید و ادغام عملکرد و بازاریابی در شرکت های تجاری. مجموعه ای از محصولات در نظر گرفته شده با نوآوری های غیرهجومی از نظر تکنولوژی در ارتباط بوده ولی از نظر مد با هم متضاد می باشند. این مطالعه مدلی را ارائه داده که مدل پایه دینامیکی را برای انتشار محصولات جدید در زمینه بازاریابی، مدل اندازه گیری دینامیک واگنر و ویتن . مدل پایه در مدیریت عملیات را ادغام می کند. نتیجه نهایی، مدلی است که به طور همزمان زمان بندی بهینه برای معرفی نسل جدید محصولات، قیمت گذاری، زمان بندی تولید و مقادیر تولید شده را تعیین می کند. این مدل سپس به منظور ارزیابی تأثیر تغییرات در پارامترهای بازاریابی و عملیاتی در زمینه سود بهینه و چرخه عمر بهینه محصول مورد استفاده قرار می گیرد. این مطالعه نشان داده است که سود بیشتر و سرعت بالاتر در معرفی محصولات جدید عموماً با انتشار سریع تر، کشش قیمتی پایین تر، پتانسیل بازاری بیشتر، هزینه معرفی محصول جدید پایین تر و محصولات مصرفی گران تر ارتباط دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Two critical success factors for nearly any firm are the introduction of new products and the integration of the marketing and operations functions within the business enterprise. The series of products being considered are associated with sequential non-disruptive innovations in technology, but disruptive in fashion. The study presents a model that integrates and builds upon the popular dynamic Bass model for new product diffusion in marketing and the Wagner and Whitin dynamic lot-sizing model, a seminal model in operations management. The end result is a model that simultaneously determines the optimal timing for the introduction of new product generations, pricing, production timing and produced quantities. This model is then used to examine the impact of variations in marketing and operations parameters on both optimal profit and optimal product lifecycle length. The study finds that larger profit and a faster pace of new product introductions are generally associated with faster diffusion, lower price elasticity, larger market potential, lower new product introduction cost and more costly consumer products.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله یک مدل رابط کاربری بازاریابی دینامیک از به روز رسانی های محصول جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi