دانلود ترجمه مقاله آیا خود تنظیمی، حفاظت قانونی و امنیت را برای مصرف کنندگان تجارت الکترونیک فراهم می آورد؟
عنوان فارسی |
آیا خود تنظیمی، حفاظت قانونی و امنیت را برای مصرف کنندگان تجارت الکترونیک فراهم می آورد؟ |
عنوان انگلیسی |
Does self-regulation provide legal protection and security to e-commerce consumers? |
کلمات کلیدی : |
  امنیت مصرف کننده؛ تحلیل کشور؛ حریم خصوصی مشتری؛ حفاظت از داده ها؛ تجارت الکترونیک؛ اتحادیه اروپا؛ اندونزی؛ مسایل قانونی؛ خود تنظیمی؛ ایالات متحده |
درسهای مرتبط | تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری
چکیده – توسعه تجارت الکترونیک تجارت سنتی را اصلاح نموده است که مصرف کنندگان را در معاملات تجارت الکترونیک در معرض ریسک های بزرگتر قرار می دهد، در حالی که تنها یک موقعیت چانه زنی ضعیف را در مورد حقوق آن ها ارایه می دهد. این مطالعه خود تنظیمی را به عنوان ابزاری موثر برای تامین حفاظت قانونی و امنیت مصرف کننده در معاملات تجارت الکترونیک مورد تحلیل قرار می دهد. با استفاده از روش تحقیق قانونی هنجاری، این مطالعه نشان می دهد که بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا در کاربرد خود تنظیمی تفاوت وجود دارد. ایالات متحده بر یک مدل از خود تنظیمی متمرکز است، در حالی که اتحادیه اروپا تاکید بیشتری بر نقش دولت آمریکا از طریق قوانینی دارد که حفاظت قانونی برای مصرف کنندگان تجارت الکترونیک فراهم می کند و اندونزی هنوز به طور خاص حفاظت از حریم خصوصی داده را تنظیم نکرده یا از مقررات خود تنظیمی در معاملات تجارت الکترونیک استفاده ننموده است. خود تنظیمی توسط فعالان کسب و کار برای تضمین برآوردن حقوق مصرف کنندگان در معاملات تجارت الکترونیکی امری ضروری است. یافته ها مدل موثری را برای پیاده سازی خود تنظیمی پیشنهاد می دهند که سیستم های موجود در ایالات متحده و اتحادیه اروپا را به هم پیوند می دهد.
The development of e-commerce has reformed traditional commerce, subjecting consumers in e-commerce transactions to greater risks, while offering only a weak bargaining position when it comes to their rights. This study analyzes self-regulation as an effective means for providing legal protection and consumer security in e-commerce transactions. Using the normative legal research method, the study shows there is a difference between the United States and the European Union in the application of self-regulation. The United States focuses on a model of self-regulation, while the European Union places more emphasis on the United State’s role through legislation that provides legal protection for e-commerce consumers, and Indonesia has not yet specifically regulated the protection of data privacy or used self-regulation in e-commerce transactions. Self-regulation by business actors is urgent to ensure consumer rights in e-commerce transactions are fulfilled. The findings suggest an effective model for implementing self-regulation marries the existing systems in the United States and the European Union.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.