دانلود ترجمه مقاله نوآوری های مخرب در زمینه های کم درآمد: چالش ها و پژوهش های ملی در زمینه بازاریابی
عنوان فارسی |
نوآوری های مخرب در زمینه های کم درآمد: چالش ها و پژوهش های ملی در زمینه بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Disruptive innovation in low-income contexts: challenges and state-of-the-art national research in marketing |
کلمات کلیدی : |
  نوآوری؛ نوآوری مخرب؛ بازاریابی؛ درآمد کم |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نوآوری مخرب 3. نشریات ملی در زمینه نوآوری های مخرب 4. مفروضات نهایی
چکیده – بازار کم درآمد به موضوع تمرکز بیشتر شرکت ها تیدیل شده است زیرا رشد اقتصادی کشورهای در حال ظهور در سطح ملی و بین المللی برجسته شده است. بنابراین، توسعه نوآوری ها برای این بخش به موضوع اصلی دانشگاهیان و مدیران تبدیل شده است. نوآوری مخرب ارائه شده در مقالات متعدد مفروضاتی را ارائه کرده که آنالیز آن را در سایه بازارهای کم درآمد توجیه می کند. بنابراین، این مقاله مفهوم نوآوری مخرب را در بازار آنالیز می کند. بدین دلیل، این مقاله به دو بخش تقسیم شده است: بخش اول روی بررسی تئوریک نوآوری مخرب تمرکز کزده است در حالی که بخش دوم بررسی مقالات ملی در زمینه این مفهوم را شامل می شود. بررسی مقالات ملی نشان می دهد که مقالات کمی این مفهوم را در زمینه کسب و کار و بازاریابی مخصوصاً با توجه به جنبه های زمینه های کم درآمد بررسی کرده اند.
AbstractThe low-income market has become the focus of many companies since the economic growth of emerging countries has been highlighted nationallyand internationally. Thus, the development of innovations for this segment has also become a central issue in academia and management. Literatureon disruptive innovation presents assumptions that justify its analysis in light of the low-income market. Thus, this article analyzes the concept ofdisruptive innovation in this market. For this purpose, the article is divided into two parts: the first focuses on a theoretical review of disruptiveinnovation, whilst the second presents a review of national publications dealing with this concept. The national literature review shows that fewstudies have been concerned with addressing these concepts in Business Administration and Marketing, especially considering aspects of thelow-income context.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.