دانلود ترجمه مقاله نوآوری های مخرب در زمینه های کم درآمد: چالش ها و پژوهش های ملی در زمینه بازاریابی

عنوان فارسی :

نوآوری های مخرب در زمینه های کم درآمد: چالش ها و پژوهش های ملی در زمینه بازاریابی

عنوان انگلیسی :

Disruptive innovation in low-income contexts: challenges and state-of-the-art national research in marketing

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ نوآوری مخرب؛ بازاریابی؛ درآمد کم

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 31
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
25,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نوآوری مخرب 3. نشریات ملی در زمینه نوآوری های مخرب 4. مفروضات نهایی

نمونه متن انگلیسی مقاله

AbstractThe low-income market has become the focus of many companies since the economic growth of emerging countries has been highlighted nationallyand internationally. Thus, the development of innovations for this segment has also become a central issue in academia and management. Literatureon disruptive innovation presents assumptions that justify its analysis in light of the low-income market. Thus, this article analyzes the concept ofdisruptive innovation in this market. For this purpose, the article is divided into two parts: the first focuses on a theoretical review of disruptiveinnovation, whilst the second presents a review of national publications dealing with this concept. The national literature review shows that fewstudies have been concerned with addressing these concepts in Business Administration and Marketing, especially considering aspects of thelow-income context.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بازار کم درآمد به موضوع تمرکز بیشتر شرکت ها تیدیل شده است زیرا رشد اقتصادی کشورهای در حال ظهور در سطح ملی و بین المللی برجسته شده است. بنابراین، توسعه نوآوری ها برای این بخش به موضوع اصلی دانشگاهیان و مدیران تبدیل شده است. نوآوری مخرب ارائه شده در مقالات متعدد مفروضاتی را ارائه کرده که آنالیز آن را در سایه بازارهای کم درآمد توجیه می کند. بنابراین، این مقاله مفهوم نوآوری مخرب را در بازار آنالیز می کند. بدین دلیل، این مقاله به دو بخش تقسیم شده است: بخش اول روی بررسی تئوریک نوآوری مخرب تمرکز کزده است در حالی که بخش دوم بررسی مقالات ملی در زمینه این مفهوم را شامل می شود. بررسی مقالات ملی نشان می دهد که مقالات کمی این مفهوم را در زمینه کسب و کار و بازاریابی مخصوصاً با توجه به جنبه های زمینه های کم درآمد بررسی کرده اند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 25,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نوآوری های مخرب در زمینه های کم درآمد: چالش ها و پژوهش های ملی در زمینه بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + بیست =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.