دانلود پروپوزال عوامل تعیین کننده در تمایل مشتری به تکرار خرید در فروشگاه های آنلاین

عنوان فارسی

مطالعه ای بر چارچوب ها و عوامل تعیین کننده در تمایل مشتری به تکرار خرید در فروشگاه های آنلاین

عنوان انگلیسی

A study of the frameworks and determinants of the customer's desire to repeat shopping in online stores

رشته مرتبط

  مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

با توسعه سریع فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) جهانی، و استفاده گسترده از اینترنت، انواع مختلفی از ادوات متصل شده به شبکه، مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها، بیش از پیش متداول و معمول شده اند. نرخ پوشش بیسیم به صورت انفجاری در حال رشد است و محققین حتی پیش بینی کرده اند که در سال 2015، به 90% می رسد. در نتیجه، افراد قادر خواهند بود به همه منابع، بخصوص تجارت الکترونیک در هر زمانی و از هر جایی، دسترسی پیدا کنند. یکی از ویژگی های کلیدی تجارت الکترونیک براساس زیرساخت اینترنت، این است که ورود به آن موانع کمتری دارد. بنابراین مشهود است که تعداد فعالیت های تجارت الکترونیک مشابه با محتوای مشابه بوجود می آید. آنها محصولات یا خدمات مشابهی ارائه می دهند. اگر یک سرویس ایجاد شود، آنگاه تعدادی وب سرویس جایگزین بعد از زمان بسیار کوتاه، به دنبال آنها می آیند. اما، این همچنین باعث نرخ تعویض زیاد بین آن وب سایت های تجارت الکترونیک توسط کاربران می شود. همچنین وب سایت های متنوعی وجود دارند که هدفشان مقایسه قیمت ها و ویژگی های محصول، شامل توصیه ها و مرجع ها از کاربران می باشد. بنابراین، مشتریان می توانند فروشگاه اینترنتی را طبق اولویت هایشان انتخاب کنند. بخاطر این تجربه، مشهود است که مزیت رقابتی زیاد برای فروشگاه الکترونیک یا دیگر وب سایت های تجارت الکترونیک بوجود می آید، اگر مشتریان وفاداری داشته باشد که بر می گردد و مکرراً خریدها را برروی یک فروشگاه اینترنتی مربوطه انجام می دهند. این بدان معناست که شناسایی تعیین کننده های قصد انجام خرید مکرر برای فروشگاه های آنلاین و دیگر فعالیت های تجارت الکترونیک، بسیار مهم است. مشتریان وفادار شرکت را به بستگان یا دوستانشان توصیه می کنند و ممکن است رغبت به پرداخت پول بالاتر داشته باشند. تبلیغات دهانی اغلب بسیار موثر است و می تواند خریداران را از صرف زمان برای جستجوی بهترین جنس، رها کند. توجه بسزایی به درک رفتار مشتری در ارتباط با خرید آنلاین در حال حاضر، داده شده است. هدف این پروپوزال نیز، توضیح رابطه بین رفتار فروشگاه اینترنتی و مشتریان با استفاده از مدل هایی است که شامل عواملی مانند ارزش درک شده، رضایت و رفتار (قصد خرید) و دیگر موارد می باشد. اما توجه اندکی به مطالعه شرایطی داده شده که باعث خرید مکرر و مجدد می شوند. محتوای این پروپوزال بر مطالعه عوامل موثر بر این رفتار مشتری وفادار، متمرکز است.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و مطالعه آن به دانشجویانی توصیه می شود که به دنبال موضوعات مشابه با موضوع این محصول هستند. همچنین ساختارهای کلی پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده و مطالعه آن می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری ساختارهای پروپوزال نویسی باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

تکرار خرید الکترونیکی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال عوامل تعیین کننده در تمایل مشتری به تکرار خرید در فروشگاه های آنلاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi