دانلود ترجمه مقاله حفظ مشتری از طریق رضایت و کیفیت خدمات

عنوان فارسی

حفظ مشتری از طریق رضایت و کیفیت خدمات: با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه عصبی – SEM ترکیبی

عنوان انگلیسی

Customer retention through service quality and satisfaction: using hybrid SEM-neural network analysis approach

کلمات کلیدی :

  تجارت موبایلی؛ کیفیت خدمات؛ سیستم اطلاعاتی؛ خدمات الکترونیکی؛ رضایت؛ حفظ

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مواد و روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تجارت بر بستر موبایل، یک پدیده در حال توسعه است، جوانان در سراسر جهان از بستری استفاده می کنند که از طریق دستگاه های تلفن همراه، انعطاف، سهولت و راحتی خرید آنلاین را برای آن ها فراهم می کند. این مطالعه، ابعاد تأثیر کیفیت خدمات تجارت بر بستر موبایل را بر درک کیفیت خدمات و رضایت مشتری بررسی می کند. رضایت در تجارت بر بستر موبایل، قصد مراجعه دوباره را در بین مشتری افزایش می دهد. مدل این مطالعه بر اساس مدل کیفیت خدمات SERVQUAL طراحی شد و این عوامل توسط ابعاد اطلاعات و کیفیت سیستم اتخاذ شدند. فرضیه ها بر روی بزرگسالان اردنی مورد آزمایش قرار گرفتند و داده ها از طریق نظرسنجی از ژانویه 2020 تا آوریل 2020 جمع آوری شدند. آن ها با استفاده از ابزار تحلیل آماری مبتنی بر واریانس با حداقل مربعات جزئی هوشمند 3.2، تجزیه و تحلیل شدند. برای ارزیابی مدل‌ های مطالعه از تکنیک تحلیلی غیرجبرانی تحلیل شبکه عصبی مصنوعی استفاده شد. در نتیجه، پاسخ ‌دهی و عوامل کنترل شناختی، ارتباط معنی ‌داری با کیفیت کلی خدمات تجارت بر بستر موبایل داشتند. بُعد کیفیت اطلاعات در کارایی و کفایت محتوا، بطور معنی‌ داری با کیفیت کلی خدمات تجارت بر بستر موبایل در ارتباط بود. ابعاد کیفیت سیستم تجارت بر بستر موبایل، بطور معنی‌ داری با کیفیت کلی خدمات در ارتباط بود. علاوه بر این، درک کیفیت کلی خدمات تأثیر معنی داری بر رضایت مشتری دارد و نسبت به تجارت بر بستر موبایل باعث ارتقای قصد مراجعه مجدد می شود. از تجزیه و تحلیل شبکه عصبی مصنوعی چند لایه استفاده شد. نتیجه به طور قطع نشان داد که نوآوری وب سایت، محتوا و سهولت استفاده، سه پلتفرم مهم در تجارت بر بستر موبایل هستند که بر کیفیت کلی خدمات تأثیر می گذارند. مدیریت کسب و کار الکترونیکی باید به منظور افزایش درک کیفیت و توسعه ویژگی ‌های امنیتی پرداخت و افزایش اعتماد در میان کاربران، از ویژگی ‌های نوگرایانه فن‌ آوری استفاده کند. در نهایت، فرصت ها و محدودیت های پژوهشی آینده گزارش شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Mobile commerce is a developing phenomenon, youth worldwide utilising the platform that provides flexibility, ease, and convenience of online shopping through mobile devices. The study investigates the influence of mobile commerce service quality dimensions on the perception of service quality and customer satisfaction. Satisfaction in Mobile commerce promotes the revisit intention among the customer. The study model was designed on the service quality model SERVQUAL, and the factors were adopted from the information and system quality dimensions. The hypotheses were tested with Jordanian adults, and data was collected through a survey from January 2020 to April 2020. The data was analysed using the variance-based statistical analysis tool with Smart Partial Least Squares 3.2. The non-compensatory analytical technique of artificial neural network analysis was employed to assess the study models. Resultantly, responsiveness and cognitive control factors were significantly related to the Mobile commerce overall service quality. The information quality dimension of content usefulness and adequacy was significantly related to the mobile commerce overall service quality. Mobile commerce system quality dimensions were significantly related to the overall service quality. Furthermore, overall service quality perception significantly influenced customer satisfaction, promoting the revisit intention towards mobile commerce. Multilayer artificial neural network analysis was applied. The result conclusively showed that website innovativeness, content usefulness, and ease of use were the three substantial mobile commerce platforms that impacted overall service quality. The e-business management should use state-of-the-art technology features to enhance the quality perception and develop payment security features to nurture trust among users. Future research opportunities and limitations were reported at the end.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله حفظ مشتری از طریق رضایت و کیفیت خدمات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi