عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بهبود فرآیندهای تجاری |
عنوان انگلیسی |
A Study of the Role of Customer Relationship Management Strategies in Improving Business Processes |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
در محیط بازاری رقابتی امروزی، مدیریت رابطه مشتری، برای سودآوری و موفقیت درازمدت شرکت، بسیار مهم است. مدیران ماهر، متخصصان IT و مدیران اجرایی بازاریابی برای اینکه بیشتر بر مشتری متمرکز شوند، باید درک کنند که چگونه روابط سودآور با هر مشتری ایجاد کنند و تصمیمات مدیریتی هر روزه طراحی شده برای افزایش ارزش یک شرکت با تصمیم گیریهای مدیریتی بگیرند که بتواند ارزش پایگاه مشتری را رشد دهد. هدف، ساختن روابط درازمدت با مشتریان و ایجاد وفاداری بیشتر مشتری و حاشیه های سود بالاتر است. CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی تجاری سطح شرکتی است که برای کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری با بهره گیری از وفاداری مشتری، طراحی شده است. CRM واقعی، اطلاعاتی از همه منابع داده ای درون یک سازمان (و در صورت مناسب بودن، از خارج سازمان) حاصل می کند، تا یک دیدگاه کلنگر از هر مشتری به صورت بی وقفه حاصل کند. این به کارکنان رودررو با مشتری در زمینه هایی مانند فروش، پشتیبانی مشتری و بازاریابی کمک می کند تا تصمیمات سریع و البته آگاهانه در مورد همه چیز از فرصت های فروش متقابل (cross-selling) و فروش رو به بالا، تا هدف گیری استراتژی های بازاریابی تا تاکتیک های موقعیت یابی رقابتی، بگیرد. این یک استراتژی استفاده شده برای بیشتر اطلاع یافتن در مورد نیازها و رفتارهای مشتری جهت ایجاد روابط قوی تر با آنها، می باشد. علاوه بر آن، ارتباط خوب با مشتری، قسمت اصلی موفقیت تجاری است. مولفه های فنآوری بسیاری در مورد CRM وجود دارد، اما تفکر در مورد CRM فقط در زمینه های فنآوری، یک اشتباه است. روش قوی تر تفکر در مورد CRM، به صورت فرآیندی است که به کنار هم قرار دادن تعداد هنگفتی از تکه های اطلاعات در مورد مشتریان، فروش ها، اثربخشی بازاریابی، پاسخگو بودن و گرایش های بازاری، کمک خواهد کرد. یک برنامه CRM بخوبی اجرا شده می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد، بهره وری کارکنان را افزایش دهد، هزینه های اجرایی را کاهش دهد و اثربخشی هر تعامل با مشتری را به حداکثر برساند. اما، فقط نصب فنآوری های بیش از حد تبلیغ شده، به این نتایج دست پیدا نمی کنند. CRM موفق نیاز به یک درک جامع از زمینه رخداد ابتکار عمل، تحلیل دقیق زمینه های بهبود کلیدی و برنامه ریزی و اجرای سخت گیرانه برای اطمینان یافتن از پیاده سازی بهترین شیوه های CRM دارد.
این پروپوزال نیز به این موضوع پرداخته و برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. هدف از ارائه این محصول، ایجاد درک بیشتر برای دانشجویان در راستای ساختارهای پروپوزال نویسی و نیز ایجاد بستری برای انتخاب موضوعات پژوهشی جدید برای اهداف دانشگاهی وی می باشد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.