دانلود پروپوزال نقش تعیین کننده آگهی های بازرگانی در جذب مشتری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش تعیین کننده آگهی های بازرگانی در جذب مشتری

عنوان انگلیسی

A study on the crucial role of commercials in attracting customers

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

با توجه به رشد روزافزون کسب و کارها، تبلیغات که به عنوان یکی از ابزارهای پایه ای توسعه تجاری شناخته شده، اهمیت زیادی یافته است. علاوه بر این، عواملی که نگرش مثبتی را به تبلیغات ایجاد می کنند نیز جزو مفاهیم مهمی هستند که توجه پژوهشگران و بازاریابان زیادی را به خود جلب کرده اند. این مساله برای شرکت هایی نیز که به موضوع تبلیغات اهمیت می دهند، بسیار مهم می باشد. نگرش مثبت به تبلیغات اشاره به احساسات عمومی و ارزیابی مردم نسبت به آن تبلیغات دارد. تلویزیون به عنوان رسانه ای جمعی با طیف عظیمی از مخاطبان به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، در مقایسه با رسانه های دیگر، اهمیت زیادی در زمینه تبلیغات یافته است. تلویزیون دارای سه مولفه تاثیرگذار صدا، تصویر و حرکت است که تاثیر بسزایی روی مخاطبین دارد.

امروزه مصرف کنندگان با طیف عظیمی از تبلیغات های مختلف در رسانه های گوناگون روبرو هستند و این باعث شده تا بازاریابان حرفه ای نگران اثربخشی و بازدهی تبلیغات باشند. کسب و کارها هزینه های زیادی را صرف تبلیغات می کنند تا مخاطبین را به خود جلب کرده و آنها را متقاعد به استفاده از کالاها و خدمات خود بکنند. در نتیجه بازاریابان و شرکت های تبلیغاتی همواره به دنبال افزایش اثربخشی تبلیغات و پیدا کردن رسانه های ارتباطی بهتر در راستای ارائه این تبلیغات بوده اند.

این پروپوزال نیز به بررسی تاثیر آگهی های تبلیغاتی روی جذب و ترغیب مشتریان به خرید کالاها و یا استفاده از خدمات پرداخته است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازاریابی آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی از جمله بررسی متغیرها در قالب مدل مفهومی، ارائه جامعه آماری، ابزارهای گردآوری و تحلیل داده ها، پرسش های تحقیق و جنبه های نوآورانه طرح در آن رعایت شده اند. تبلیغات یکی از موضوعات مورد توجه محققین داخلی و خارجی در زمینه علم بازاریابی بوده و مقالات زیادی در ژورنال های مختلف در رابطه با آن به چاپ رسیده است که در نگارش این پروپوزال نیز به مرتبط ترین مقالات در این زمینه ارجاع داده شده است. مطالعه این پروپوزال می تواند الهام بخش موضوعات جدیدی برای محققین و دانشجویان در این زمینه خاص باشد، همچنین دانشجویان می توانند با مطالعه این محصول، آشنایی بیشتری با ساختارهای پروپوزال نویسی یافته و پروپوزال مناسبی را برای اهداف دانشگاهی خود آماده نمایند.

در ادامه نیز بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده، و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

آگهی های بازرگانی


نقد و بررسی‌ها

  1. reza

    با سلام
    سپاسگزارم

    • bagher

      ممنون از دیدگاه شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi