دانلود ترجمه مقاله تاثیر خود کارآمدی خلاقانه بر خلاقیت کارمند: یک دیدگاه پیش گستر
عنوان فارسی |
در قالب یک فعال، خلاق باش؟ تاثیر خود کارآمدی خلاقانه بر خلاقیت کارمند: یک دیدگاه پیش گستر |
عنوان انگلیسی |
Be creative as proactive? the impact of creative self-efficacy on employee creativity: a proactive perspective |
کلمات کلیدی : |
  خودکارآمدی خلاق؛ رفتار جستجوی بازخورد؛ خلاقیت کارمند؛ تمرکز نظارتی |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 46 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث 5. نتیجه گیری
چکیده – ما یک مدل نظری از میانجیگری را توسعه دادیم که در آن رفتار جستجوی بازخورد به عنوان یک مکانیزم مداخله ای به خدمت گرفته شده که ارتباط بین خودکارآمدی خلاقانه و خلاقیت کارمند را توضیح می دهد. ما بررسی کردیم که چگونه تمرکز نظارتی بر نقش مداخله ای رفتار جستجوی بازخورد در ارتباط بین خود کارامدی خلاق و خلاقیت کارمند تاثیر می گذارد. به منظور تست این فرضیه، ما یک مدل سازی خطی سلسله مراتبی با 331 ناظر از شمال شرقی چین را ایجاد کردیم. در حمایت از فرضیه ما، رفتار جستجوی بازخورد، ارتباط بین خودکارآمدی خلاق و خلاقیت فردی را وساطت کرده و این اثر واسطه ای توسط افزایش تمرکز کنترل می شود. در این مقاله در رابطه با پیامدهای مطالعه بحث کرده و پیشنهاداتی را برای تحقیقات آینده ارائه کردیم.
We develop and test a theoretical model of moderated mediation in which feedback-seeking behavior serves as an intervening mechanism that explains the association between creative self-efficacy and employee creativity. We also consider how regulatory focus influences the intervening role of feedback-seeking behavior in the creative self-efficacy-employee creativity relationship. To test our hypotheses, we conducted a Hierarchical Linear Modeling (HLM) with 331 subordinate–supervisor dyads from northeast China. In support of our hypotheses, feedback-seeking behavior mediated the relation between creative self-efficacy and individual creativity, and this mediation effect was moderated by promotion focus. We discuss implications of the study and offer suggestions for future research.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.