عنوان فارسی |
مطالعه ای بر ارتباط اعتبار و تصویر شرکت با وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک رفاه در تهران) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Relationship between Corporate Reputation and image with Customer Loyalty and Satisfaction (Case Study: Refah Bank branches in Tehran) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله (شامل تشریح مساله به همراه بیان جنبه های مجهول و مبهم مساله) 2. اهمیت و ضرورت تحقیق (شامل خلاءهای تحقیقاتی و نیاز به انجام این موضوع پژوهشی و دلالت های نظری و عملی تحقیق) 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
هدف این پروپوزال، آنالیز و تحلیل تاثیر تصویر یک شرکت روی فرآیندهای ارتباط با مشتریان و وفاداری و رضایت آنها بوده است. امروزه سازمان ها به طور چشم گیری با چالش مدیریت تصویر سازمانی دست و پنجه نرم می کنند. این موضوع حاکی از ارتباط مثبت و قوی بین نحوه درک افراد از سازمان ها و رفتار حمایتی یک سازمان می باشد. تصویر شرکتی به عنوان یک سری تصاویر ذهنی از یک شرکت در ذهن مخاطب درک شده است. تصویر شرکتی بر اساس درک ذینفعان از اقدامات خاص شرکت و نیز صنایع مرتبط و موضوعات ملی شکل می گیرد. تصویر شرکتی به میزان زیادی روی واکنش ذینفعان به اقدامات شرکتی، تاثیرگذار می باشد. یک سری از پژوهشگران این مفهوم را در قالب برآوردی کلی تعریف کرده اند که در آن، اقدامات گذشته یک شرکت و چشم اندازهای آتی آن در برابر رقبا را به تصویر می کشد.
مطمئنا یک تصویر شرکتی خوب تاثیر زیادی روی وفاداری و رضایت مشتریان آن شرکت خواهد داشت که در این پروپوزال نیز به بررسی فاکتورها و عوامل موثر بر آن پرداخته شده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای یک پروپوزال شامل بررسی متغیرها در قالب یک مدل مفهومی، ارائه جامعه آماری مرتبط، ارائه ابزارهایی برای گردآوری و تحلیل داده ها، بررسی جنبه های تازگی و نوآورانه بودن تحقیق، و روش تحقیق در این محصول رعایت شده اند. یکی از دغدغه های دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد نوشتن پروپوزال می باشد. راه حل پیشنهادی ما مطالعه چندین پروپوزال مرتبط، آشنایی با ساختارهای آنها، کسب ایده های تحقیقاتی جدید و نهایتا انتخاب موضوعی مناسب برای پروپوزال دانشگاهی می باشد.
این محصول نیز با این هدف در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار گرفته و در ادامه نیز می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد را مشاهده نمایید؛ همچنین فایل مقاله بیس نیز در ادامه قابل مشاهده و دانلود می باشد:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.