دانلود ترجمه مقاله نقش فرهنگ شرکتی در صنعت مالی
عنوان فارسی |
نقش فرهنگ شرکتی در صنعت مالی |
عنوان انگلیسی |
The Role of Corporate Culture in the Financial Industry |
کلمات کلیدی : |
  فرهنگ سازمانی؛ غرامت CEO؛ ریسک پذیری بانک؛ عملکرد بانک |
درسهای مرتبط | حسابداری مالی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 34 | نشریه : SSRN |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. فرهنگ سازمانی چیست؟ 4. تحلیل تجربی 5. برآورد نتایج 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله، نقش فرهنگ شرکتی در صنعت مالی را به بحث می گذارد. به عنوان اولین گام، در مجموعه مقالاتی مشارکت می کنیم که فرهنگ شرکتی را به عنوان ابزاری برای مکانیزم «خود گزینشی» کارکنان به درون شرکت ها توصیف کرده اند، و تناسب نگرش کارکنان با فرهنگ شرکتی سازمان را فرض کرده است. دوم اینکه، نقش فرهنگ شرکتی را با توجه به ریسک پذیری و عملکرد مورد بررسی قرار می دهیم. در نهایت، بحث در مورد پیوند بین میزان حقوق CEO و ریسک پذیری را براساس انواع فرهنگ شرکتی ناهمگن، را مجدداً باز می کنیم. نتایج ما نشان می دهند که شرکت های مالی که فرهنگ شرکتی رقابت محور قوی تری دارند، سهم بیشتری از حقوق کل به CEO خود را براساس پرداخت جایزه یا پاداش، پرداخت می کنند. علاوه بر آن، این مقاله، شواهدی تجربی در مورد یک همبستگی مثبت بین یک فرهنگ شرکتی رقابتی و ریسک اعتباری بانک ها و همچنین همبستگی مثبت بین یک فرهنگ شرکتی رقابت گراتر و بازده قیمت سهام «خرید و نگهداری» بر بازده شاخص S&P 500، ارائه می دهد. این نتایج بیان می کنند که شرکت های رقابت گرا، با جذب کارکنان رقابتی، از یک رقابت داخلی قوی بین کارکنان بهره مند می شوند که این امر، ارزش شرکت را افزایش می دهد. با این حال، رقابت داخلی شدید ممکن است همچنین کارکنان را به سمت پذیرش ریسک های بیش از حد برای داشتن عملکرد بهتر نسبت به رقیبانشان، سوق دهد. مشاهده می کنیم که این همبستگی معنادار معیار فرهنگ شرکتی، برای مشوق های داده شده از طرح های پرداخت حقوق مختلف، دیده می شود. برعکس آن، اثر طرح های پرداخت حقوق به CEO بر ریسک پذیری بانک ها، بعد از کنترل فرهنگ شرکتی، کمرنگ می شود. مقدمه: نقش فرهنگ شرکتی در صنعت مالی، از زمان بحران مالی 2007 تا 2009، توجه زیادی را در بین دانشگاهیان و سیاست گذاران، به خود جلب کرده است. به این صورت، بانک فدرال نیویورک میزبان کارگاهی در مورد «اصلاح فرهنگ و رفتار در صنعت خدمات مالی» بود، که در آنجا، سیاست گذاران، محققان و مدیران اجرایی موسسات مالی در مورد امکان بهبود پایداری مالی با بهبود فرهنگ در صنعت خدمات مالی، بحث کردند. اما، ادبیات تجربی که با رفتار ریسک پذیری یا عملکرد یک شرکت سروکار داشته اند، عمدتاً بر نقش مشوق ها از طرح های پرداخت حقوق CEO تمرکز کرده اند، به نحوی که پیوند بین پرداخت حقوق مدیریتی و رفتار ریسک پذیری شرکت، به میزان زیادی به بحث گذاشته شد. این استدلال شد که طراحی قراردادی پرداخت حقوق هیئت مدیره، بیانگر مشوق های نامتوازن برای تصمیم گیرندگان شرکت است. طرح های جبرانسازی متغیر، باعث می شوند تا مدیران اجرایی در فعالیت های ریسک جویی مبادرت کنند که از آنها بطور کامل در صورت موفقیت سود می برند و درحالی که بار در صورت قصور، به میزان زیادی بر دوش بدهکاران یا مالیات پردازان انداخته می شود. اما، نقش فرهنگ شرکتی به میزان زیادی نادیده گرفته شده است.
This paper sheds light on the role of corporate culture in the financial industry. As a first step, we contribute to the literature that has described corporate culture as a tool for the self-selection mechanism of workers into firms, presumed a match of workers’ attitude with the firms’ corporate culture. Second, we investigate the role of corporate culture with respect to risk-taking and performance. Finally, we reopen the discussion on the nexus between CEO compensation and risk-taking against the backdrop of heterogeneous corporate culture types. Our results indicate that financial firms with a stronger competition-oriented corporate culture pay a larger share of total compensation to their CEO in terms of bonus payments. Moreover, the paper provides empirical evidence for a positive correlation between a competitive corporate culture and banks’ credit risk as well as a positive correlation between a more competition-oriented corporate culture and the buy-and-hold stock price return over the S&P 500 Index return. These results suggest that competition-oriented firms, by attracting competitive workers, benefit from a strong internal competition between workers which increases firm value. However, the strong internal competition might also introduce workers to take excessive risks in order to outperform their competitors. We observe that this significant correlation of the corporate culture measure is found for given incentives from different compensation schemes. Contrary to that, the effect of CEO compensation schemes on banks’ risk-taking is diluted once we control for corporate culture. Introduction: The role of corporate culture in the financial industry has attracted large attention since the 2007-09 financial crisis among both academics and policymakers. In this way, the Federal Bank of New York hosted a workshop on “Reforming Culture and Behavior in the Financial Services Industry” where policymakers, researchers, and executives of leading financial institutions discussed about the possibility to enhance financial stability by improving culture in the financial service industry. However, the empirical literature dealing with a firm’s risk-taking behavior or performance has focused primarily on the role of incentives from CEO compensation schemes, such that the link between managerial compensation and firm’s risk taking behavior has been a widely discussed. It is argued that the contractual design of the management boards’ compensation implies distorted incentives for the firm’s decision makers. Variable compensation schemes introduce executives to engage in risk-seeking activities from which they fully benefit in case of success while the burden in case of a default is largely carried by debt holders or taxpayers. The role of corporate culture, however, has largely been ignored.
ترجمه این مقاله در 36 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.