دانلود ترجمه مقاله درک مصرف کننده نسبت به زنجیره تامین پایدار در صنعت مهمانداری

عنوان فارسی

درک مصرف کننده نسبت به شیوه های زنجیره تامین پایدار در صنعت مهمانداری

عنوان انگلیسی

Consumer perceptions towards sustainable supply chain practices in the hospitality industry

کلمات کلیدی :

  پایداری؛ شیوه های زنجیره تامین؛ مهمانداری؛ درک مصرف کننده؛ ساردینیا

درسهای مرتبط مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، دلالت ها و محدودیت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به بررسی تأثیر شیوه های پایداری اقتصادی، اجتماعی و محیطی شرکتها در زنجیره تأمین میهمان نوازی بر رضایت مصرف کنندگان، وفاداری و تمایل به پرداخت قیمتهای بالاتر می پردازد. با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از 288 توریست بازدید کننده از ساردینا جنوبی، این مطالعه نشان می‌دهد که در حالی که اقدامات پایداری اقتصادی تاثیرات مثبتی بر رضایت مصرف‌کننده ، وفاداری و تمایل به پرداخت حق بیمه دارند، روش‌های پایداری مربوط به ابعاد محیطی و اجتماعی تاثیر مثبت مستقیمی بر رضایت مصرف‌کننده و تمایل به پرداخت حق بیمه دارند. علاوه براین، یافته‌ها نشان می‌دهند که رضایت به احتمال زیاد، تاثیر اقدامات پایداری محیطی و اجتماعی بر وفاداری مصرف کنندگان را میانجی گری می‌کند. مفاهیم نظری و مدیریتی این تحقیق ارایه شده‌است. مقدمه: در سالهای اخیر، مفهوم پایداری در بین متخصصان صنعت میهمان نوازی رواج یافته است. دلیل افزایش محبوبیت پایداری در مهمان نوازی، دو مورد است. اول، پایداری در مهمان نوازی به یک تعیین کننده مهم و مؤثر بر درک مصرف کننده و جنبه های تصمیم گیری مانند وفاداری مصرف کنندگان و تمایل مصرف کنندگان برای پرداخت قیمتهای استثنایی تبدیل شده است (تنگ، هورنگ، هو، چین و چن، 2012). دوم، اهمیت پایداری در صنایع گردشگری و میهمان نوازی به طور فزاینده ای توسط دولت ها و سازمان های جامعه تأکید شده است که فشار شرکتها را به منظور تراز کردن رویه های خود با اصول پایداری تحت تأثیر قرار می دهد (زو و گرسوی، 2015). صنعت مهمان نوازی، به ویژه، به عنوان تأمین کننده اصلی محصول گردشگری با سهم بسزایی در اقتصادهای مقصد شناخته شده است که با این وجود، فشارهایی را بر محیط و جامعه میزبان تحمیل می کند (د گروسوبیس، 2012). افزایش محبوبیت مباحث پایداری در مهمان نوازی، با گسترش مطالعات متمرکز بر مقدمات، اثرات، اقدامات و مکانیسمهای ارزیابی شیوه های پایداری منعکس می گردد (به عنوان مثال برزان، راب، یو و لاو، 2013؛ چن، 2015؛ کانگ، استین، هئو و لی، 2012). این مطالعات در تاثیر پایداری بر درک، نگرش و رفتار مصرف‌کنندگان، روشنگر و آموزنده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study investigates the impacts of economic, social and environmental sustainability practices of companies in the hospitality supply chain on consumers’ satisfaction, loyalty and willingness to pay higher prices. Utilizing data collected from 288 tourists visiting south Sardinia, the study indicates that while economic sustainability practices have positive impacts on consumers’ satisfaction, loyalty and willingness to pay a premium, sustainability practices related to environmental and social dimensions have a direct positive impact on satisfaction and an indirect positive impact on consumer loyalty and willingness to pay a premium. Additionally, findings reveal that satisfaction is likely to mediate the impact of environmental and social sustainability practices on the loyalty of consumers. The theoretical and managerial implications of the study are provided. Introduction: In recent years, the concept of sustainability has gained currency among practitioners in the hospitality industry. The reason for the increased popularity of sustainability in hospitality is two-fold. First, sustainability in hospitality has become a significant determinant influencing consumer perceptions and decision-making aspects such as the loyalty of consumers and the willingness of consumers to pay exceptional prices (Teng, Horng, Hu, Chien, & Shen, 2012). Second, the significance of sustainability within the tourism and hospitality industries has been increasingly emphasized by governments and community organizations that place pressures on companies to align their practices to sustainability principles (Xu & Gursoy, 2015a). The hospitality industry, in particular, has been acknowledged as a key supplier of the tourism product with a significant contribution to destinations’ economies which, nonetheless, imposes pressures on the environment and the host community (de Grosbois, 2012). The increased popularity of sustainability issues in hospitality is reflected by a proliferation of studies focusing on the antecedents, impacts, actions and evaluation mechanisms of sustainability practices (e.g. Berezan, Raab, Yoo, & Love, 2013; Chen, 2015; Kang, Stein, Heo, & Lee, 2012). These studies are insightful and informative about the influence of sustainability on consumer perceptions, attitudes and behaviour.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله درک مصرف کننده نسبت به زنجیره تامین پایدار در صنعت مهمانداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi