دانلود ترجمه مقاله ارتباط تفکر استراتژیک با نوآوری های محصولات به منظور تقویت فرآیند پشتیبانی از NPD
عنوان فارسی |
ارتباط تفکر استراتژیک با نوآوری های محصولات به منظور تقویت فرآیند پشتیبانی از NPD |
عنوان انگلیسی |
Connecting strategic thinking with product innovativeness to reinforce NPD support process |
کلمات کلیدی : |
  تفکر استراتژیک؛ نوآوری محصول؛ اهداف شرکتی؛ رویکرد تشخیصی؛ شرکت چند ملیتی؛ ابتکارات مدیریتی؛ ارزش گذاری مشتری |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتیجه گیری
چکیده – تفکر استراتژیک به دلیل توجه به مدیریت عملکرد سازمانی و اثربخشی های آن به عنوان یک فرآیند کسب و کاری قابل توجه توسط کارشناسان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، توسعه محصولات جدید در قالب عملکردی حیاتی از هر موضوع صنعتی در نظر گرفته شده است. بر اساس چنسن بینشی، مطالعه حاضر تلاش کرده تا مفهوم تفکر استراتژیک را با نوآوری های محصولات ارتباط داده و رویکردی تشخیصی برای تقویت فرآیند پشتیبانی از NPD ارائه دهد. ایده مربوط به تشکیل چنین چارچوب تحقیقاتی، به منظور ارائه به رهبران صنعتی ایجاد شده و مکانیسمی است که می تواند در میان جنبه های مختلف عملیاتی مربوط به هماهنگی استراتژی و کارآمدی محصول ارائه گردد. با توجه به نتایج مطالعات، متغیرهای کلیدی که ارتباط مثبتی در میان این موضوعات نشان داده اند، عبارتند از مشارکت مشتری (نوآوری محصولات) در رسیدن به هدف (تفکر استراتژیک)؛ ارزش مشتری (نوآوری محصول) در رسیدن به هدف (تفکر استراتژیک)؛ مشارکت مشتری (نوآوری محصول) در ارزش گذاری محصول (نوآوری محصول)؛ ابتکارات مدیریتی (نوآوری محصول) در همکاری (تفکر استراتژیک)؛ ابتکارات مدیریتی (نوآوری محصول) در ارتباطات (تفکر استراتژیک)؛ و تولید ایده (نوآوری محصول) در پاسخ گویی (تفکر استراتژیک).
Strategic thinking is considered a significant business process by management experts due to it’s appeal to strengthen organizational performance management and its effectiveness. Furthermore, new product development is regarded as the crucial operation of each and every industrial concern. Grounded in such rationality, the current study presents an attempt to connect the concept of strategic thinking with product innovativeness to formulate a diagnostic approach to reinforce NPD support process. The idea behind formulating such a research framework is to offer industrial leaders, a mechanism, that can offer connectivity among various aspects of operations linked to corporate strategy and product innovativeness. The research survey is conducted on 30 team member’s representing new product development (NPD) operations at three selected work locations of a European multinational company. The study results highlighted the proposed theoretical connection between the two business operational areas; strategic thinking and product innovation. According to the study results, the key variables that have shown positive linkage among them were, early client involvement (product innovation) to target reach (strategic thinking); customer value (product innovation) to target reach (strategic thinking); early client involvement (product innovation) to customer value (Product innovation); management initiatives (product innovation) to collaboration (strategic thinking); management initiatives (product innovation) to communication (strategic thinking); and idea generation (product innovation) to responsiveness (strategic thinking).
غزاله –
بسیار عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی