دانلود ترجمه مقاله وارانتی طولانی و مکمل: تحلیل سود و استراتژی قیمت گذاری
عنوان فارسی |
یک وارانتی طولانی و مکمل: تحلیل سود و استراتژی قیمت گذاری |
عنوان انگلیسی |
A complimentary extended warranty: Profit analysis and pricing strategy |
کلمات کلیدی : |
  وارانتی طولانی؛ هزینه وارانتی؛ ریسک گریزی؛ سودمندی مشتری؛ ناهمگونی نگرش ریسک |
درسهای مرتبط | مهندسی صنایع |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 42 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. تصمیمات مشتریان پس از خرید 3. تحلیل سود سازنده 4. مثال عددی 5. نتیجه گیری
چکیده – هدف از مطالعه حاضر، تحلیل و بررسی روند ایجاد یک سیاست وارانتی جدید در صنایع، تحت عنوان وارانتی طولانی و مکمل است. به منظور برخورداری از وارانتی طولانی و مکمل، در صورت ثبت نام آنلاین قبل از انقضای وارانتی اصلی، مشتریان می توانند از وارانتی طولانی و مکمل بهره مند شوند. در دوران جدید، از طریق نوآوری های مکرر فناوری، مشتریان به جایگزینی محصول به جای تعمیر تمایل بیشتری نشان می دهند که به محبوبیت کمتر وارانتی سنتی منجر می شود. همچنین با در نظر گرفتن اینکه، وارانتی با خدمات توسعه یافته رایگان هزینه اضافی را بر مشتریان تحمیل نمی کند و شرایط ثبت نام آنلاین برای مشتریان امکانپذیر است، می تواند تعداد زیادی از مشتریان را به خود جذب کند. همچنین لازم به ذکر است که وارانتی پیشنهادی در مقایسه با وارانتی های سنتی، انعطاف پذیری لازم را برای مشتریان در انتخاب ثبت نام آنلاین پس از انجام خرید امکانپذیر می کند. همچنین در مطالعه حاضر به منظور بررسی محبوبیت وارانتی، یک مدل وارانتی را ارائه می دهیم. لازم به ذکر است که مدل وارانتی پیشنهادی در مقایسه با وارانتی های سنتی از مزایای گسترده ای برخوردار است. همچنین شایان ذکر است که وارانتی پیشنهادی برای مشتریان ریسک گریز و سازمان هایی که از اطلاعات مشتری سود فراوانی را به دست می آورند بسیار مفید است. در مطالعه حاضر وارانتی محصول واحد را زمانیکه مشتریان دارای رفتارهای ریسک ناهمگون هستند را طراحی و قیمت گذاری می کنیم. همچنین با توجه به تقاضای مشتریان، به بررسی کل سود پرداخته و قیمت فروش بهینه را تعیین مینماییم. در پایان، برای بیان کارایی سیاست وارانتی پیشنهادی یک مثال عددی نیز ذکر شده است.
This paper aims to investigate the emerging trend of a new warranty policy in industries, namely, complimentary extended warranty. For the warranty with complimentary extended service, customers can enjoy a free extended warranty if they register online before expiration of the base warranty. At present, with frequent technological innovations, customers are more willing to replace the product instead of repair, which makes traditional warranty less attractive. Since the warranty with complimentary extended service does not charge extra fees for the customers and the option of online registration is open to customers, it can attract a broad range of customers. Compared with traditional warranties, the proposed warranty provides flexibility for customers in their post-purchase choice of online registration. We develop a warranty model to investigate the popularity of the warranty. It turns out that the proposed warranty model exhibits advantages over the traditional warranties. The proposed warranty is profitable for risk averse customers and for products that heap benefits from customer information. We design and price the warranty for unit product when the customers have heterogeneous risk attitudes. In addition, we analyze the total profit and determine the optimal selling price considering the customer demand. Finally, a numerical example is presented to illustrate the effectiveness of the proposed warranty policy.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.